• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Analoge synths en effecten

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Lab of Sound

synthousiasteling of zoiets
Lid sinds
6 december 2009
Berichten
166
Locatie
Rotterdam
Te veel apparaten, te weinig focus. Daarom verkoop ik het een en ander:

Moog Voyager RME, een jaar oud, zo goed als nieuw, 1450 euro (komt met houten zijpanelen).

Oberheim Matrix 1000 white face. Ik verkoop er vier, ze zijn allemaal in perfect werkende staat en zonder de vervelende brom die de black faces hebben. Twee hebben wat beschadigingen bij de rack mount gaten, ze mogen weg voor 300 euro per stuk. De twee andere zien er perfect uit en mogen weg voor 350 euro per stuk.

Access Matrix programmer, op een klein deukje in een houten zijpaneeltje na ziet hij er zo goed als nieuw uit, 300 euro.

Elkorus chorus unit (van Synthoma), minder dan een jaar oud, zo goed als nieuw, 325 euro.

Roland Dimension D (SDD 320). Ik verkoop er twee, beide zien er op wat krasjes na heel goed uit gezien hun leeftijd, 650 euro per stuk.

Boss CE-1 chorus ensemble. Ook hiervan verkoop ik er twee. Een heb ik een half jaar geleden nieuw in de doos gekocht en ziet er zo goed als nieuw uit. Voor deze vraag ik 350 euro. De andere heeft wat krassen en beschadigingen die normaal zijn voor zijn leeftijd en mag weg voor 275 euro.

Boss Dimension C (DC-2) effect pedaal. Ziet er heel goed uit, 200 euro.

EHX EH4800 Small Stone phase shifter, model uit eind jaren 70, ziet er heel goed uit, alleen ontbreekt aan de onderkant het dekseltje voor het batterijvakje, 100 euro.

Flatliner Six (Burkey) voeding voor vintage effect pedalen, iets ouder dan 6 maanden, 100 euro.

Boss NF-1 noise gate, goede staat, 70 euro.

Alles dat ik verkoop doet het uitstekend en is door mij altijd voorzichtig behandeld. Alles is te bezichtigen/beluisteren in Oegstgeest, ik kan het ook goed ingepakt verzenden.
 
Nog even wat details:

De Elkorus is de nieuwste V2

Alle Oberheim Matrix 1000 zijn voorzien van een ROM update die de vervelende bug van de niet functionerende Filter Envelope Sustain verwijdert.

Groeten,

Jack
 
De Access Matrix Programmer en 1 Matrix 1000 zijn verkocht.

Nog steeds in de aanbieding zijn 3 Matrix 1000 white faces met debugged OS, 2 Boss CE-1, 2 Roland Dimension D, een Boss Dimension C, EHX EH4800 Small Stone, Boss NF-1 Noise gate, en de Flatliner Six.

Groeten,

Jack
 
Update:

Alle Matrix 1000 zijn verkocht.

De Roland Dimension D's mogen weg voor 600 euro per stuk, de CE-1's voor respectievelijk 250 en 325. Dit zijn echt hele scherpe prijzen. Ik ga ze vandaag of morgen ook op Ebay zetten.

De Flatliner Six mag weg voor 75 euro, of als iemand interesse heeft in een combinatie van pedalen en de Flatliner, doe een serieus bod en ik zal het overwegen.

Groetjes,

Jack
 
Een Dimension D is gereserveerd voor 550 euro. Voor dat bedrag mag de andere ook weg, maar dat is dan wel de absolute minimumprijs. De CE-1 die in perfecte staat is mag weg voor 300 euro. Voor foto's, zie de advertenties op Marktplaats.
 
De Dimension D's zijn beide verkocht. De kopers zijn er heel blij mee :) Nog net op tijd voor de kerst.

De zo goed als nieuwe CE-1 is ook verkocht

De CE-1 met gebruikssporen maar toch nog in zeer redelijke staat mag weg voor 275 euro inclusief verzendkosten (als je hem komt ophalen, dan kan er nog 10 euro vanaf).
 
Gelukkig Nieuwjaar allemaal!

De zo goed als nieuwe CE-1 die ik aanbood voor 350 en uiteindelijk heb verkocht voor 300 euro staat nu op Ebay.nl voor maar liefst 499 euro!!! Hiermee wil ik alleen maar zeggen dat ik goed spul verkoop...

Dus, ik heb nog in de aanbieding:

Een Boss CE-1 met wat gebruikssporen maar technisch helemaal in orde voor 275 euro

Een Avenson Audio Mid-Side, 4 maanden oud, voor 400 euro

Een Boss Dimension C (DC-2) in heel goede staat, 200 euro

Een Boss NF1 Noise gate in heel goede staat, 75 euro

Een EHX4800 Small Stone Phase Shifter uit eind jaren 1970, 100 euro

Alles staat ook op Marktplaats met fotootjes erbij.

Ik wens jullie allen een heel muzikaal 2011 toe.
 
Vergeten: heb ook nog een Radial JDI Duplex te koop, zo goed als nieuw. Eentje heb ik al verkocht voor 200 euro, deze mag ook weg voor die prijs.
 
De Boss CE-1 en DC-2 zijn :verkoght: :doei:


Nog te koop:

Avenson Audio Mid-Side processor, 4 maanden oud, 400 euro

Electro Harmonix Small Stone Phaser, eind jaren 70, 100 euro

Boss NF-1 Noise Gate, jaren 80, 60 euro

Radial JDI Duplex Mk-4, zo goed als nieuw, 200 euro


Alles doet het perfect.
 
De Small Stone is :verkoght:


Nog in de aanbieding:

Avenson Audio Mid-Side processor, 4 maanden oud, 400 euro

Boss NF-1 Noise Gate, jaren 80, 60 euro

Radial JDI Duplex Mk-4, zo goed als nieuw, 200 euro


Eventueel zou ik een en ander willen ruilen voor plugins. Mijn interesse gaat vooral uit naar Softube plugins. Zo zou ik graag de Tsar-1 reverb willen hebben. Dus, heb je een iLok licentie en ben je de plugin beu, dan zou ik zeggen sla je slag.

Groeten,

Jack
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top