12 V AC AC Adapter

japinsky

Ouwe rot
Lid sinds
22 januari 2004
Berichten
557
Locatie
lima, peru soms ook in de limburg met pa in de oto
Hoi,

ben op zoek naar een ac to ac power supply 12 V

mocht iemand deze willen verpatsen , lemme know

het is voor een joemeek VC3 compressor

joemeek-vc3-pro-channel-1906494.jpg
 
Al bij MyVolts.de gekeken? Hebben PS voor meest courante gear...
 
Bedankt voor de tips boois,

had er een paar gevonden: op ebay us 70 dollar, ... uit uk 40euro + import taks ... stevig ...
dan maar geopteerd voor in China, 24 euro
de hollandse winkel ziet er gaaf uit, maar versturen doen ze met track/trace en komt veul duurder uit zeiden ze,
niet het gevoel dat ze bereid waren het te doen ( mbt 'het buitenland' )

" Helaas kunnen we dit niet leveren tegen Nederlandse binnenlandse kosten, tevens zijn alle lineaire adapter allemaal qua grootte niet geschikt voor een zogenaamde brievenbus formaat zending. Alle zendingen gaanm met DHL altijd track & trace Het gaat om het buitenland , dus de verzendkosten zijn bij na net zo hoog als deze voeding dus de totaal wordt het meer dan EUR 30,- dus ik adviseer een binnenlandse oplossing "

De Duitse tip, ook wel gave winkel precies, exotische oplossingen à la step up transformer om via powerbanks
van 5V usb naar 9V 12V te gaan voor pedaaltjes, elektronische instrumenten e . d.
dat had ik al , iets minder fancy, om tijdens de corona dagen mijn klein ampje boss cube en fx pedaaltjes , van 9V te voorzien & in open lucht
& de natuur, zelf open air concertjes te geven ... goeie shit !

Kringloop in België is iets minder uitgebreid, dunkt me, ik kan me ten minste niet herinneren dat ik adapters ooit zag aldaar ...
maar misschien moet ik nog eens langsgaan, is al een tijdje geleden ... vroeger vond je nog analoge elektronische instrumenten
daar, maar die tijd is voorbij ... Troc kan wel een optie zijn ...
 
ksnapet ook ni ?_? kan toch niet zo duur zijn joh

hoho, kijk is aan:

maar het kwaad is reeds geschied :-) verzending onderweg uit het land van de rijzende rijstkorrels
 

Attachments

  • Screen Shot 2024-02-29 at 22.06.02.png
    Screen Shot 2024-02-29 at 22.06.02.png
    21,1 KB · Bekeken: 19
Ledloket.nl

Kweet nie hoeveel verzenden naar België is
Bij nader bestuderen krijg ik de indruk dat dit toch een dc adapter is, of vergis ik me?

Zag bij thomann nog een paar AC adapters tegen redelijke prijzen.
 
De Jomox AiRBase99 heeft een 12V AC/AC Adapter (en wellicht andere Jomox devices ook), dus wellicht hebben zij nog iets in hun shop liggen.
 
De Jomox AiRBase99 heeft een 12V AC/AC Adapter (en wellicht andere Jomox devices ook), dus wellicht hebben zij nog iets in hun shop liggen.
€69,- dat wel veel geld voor een ac voeding, kun je nog beter zelf een stabiele voeding maken met een ringkern.
 

Attachments

  • IMG_1786.png
    IMG_1786.png
    360,5 KB · Bekeken: 23
Op amazon hebben ze er wel veel goedkope, alleen dat zijn allemaal US of UK, misschien toch de UK dan maar kopen en een adapterfitting gebruiken (wat ik haat, neemt teveel ruimte in).
Waarschijnlijk ook niet nodig.
Misschien nog even in Duitsland wat verder zoeken?
Laatst op marktplaats voor weinig een 12 v AC gevonden, maar moest wel goed zoeken naar een duidelijke omschrijving. Meeste mensen weten het verschil tussen AC en dc niet.
 
Ik heb al AC voedingen gevonden bij mijn oude computerboel, van bijvoorbeeld ext HD's of routers (vast niet haha maar je snapt me) of zo. Lekker dikke knoesten, dus flinke stroom ook. Mss kan je in die hoek zoeken.
 
Ik heb al AC voedingen gevonden bij mijn oude computerboel, van bijvoorbeeld ext HD's of routers (vast niet haha maar je snapt me) of zo. Lekker dikke knoesten, dus flinke stroom ook. Mss kan je in die hoek zoeken.
Ja, ook een goede tip lijkt me.
heb zelf vergelijkbare ervaringen, ook met afgedankte huishoudelijke apparaten.
 
Mijn Chinese adapter is onderweg, bij de douane nou, maar doepfer & thomann had idd betere, snellere optie geweest ... niet aan gedacht
:-)
iemand know how met voedingen te maken voor channelstrips ... heb oude tac scorpion channel strips liggen & zou deze graag apart willen voeden
ik hoor dat ze + 17V & - 17V nodig hebben ...
:)


toch ook 35.90 euro nee, verzending incl. tenzij je er een synth bij koopt :) haha
 
Laatst gewijzigd:
Mocht je trouwens een AC-adapter willen checken qua voltage met een multimeter, zorg dan dat je 'm 'under load' meet. Anders is de kans groot dat je een ander voltage meet dan de waarde die erop staat. Een 12V adapter kan zomaar 14-15V aangeven zonder load.
 
Back
Top