Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nog steeds jammer dat Clavia / Nord deze productlijn heeft laten vallen.
Een hybride software/hardware product als de Nord Modular (software editor waarin je een modular ontwerp met links naar de hardware knoppen etc.) is er niet meer geloof ik. Er zijn wel een hoop software modulars (o.a. Voltage Modular, VCV Rack, Softube Modular) en ik geloof ook wel programmeerbaar Eurorack spul, maar da's toch allemaal niet hetzelfde als zo'n geïntegreerd systeem dat Nord Modular was.Welke zijn er nu nieuw dan nog te koop?
Geen. De hele Modular range (Nord Modular, Micro Modular en G2) is al lang geleden door Clavia stop gezet.Welke zijn er nu nieuw dan nog te koop?
Nou dit is wel heel lang geleden hoor.. haha. het was mijn introductie tot modulaire mogelijkheden. Heel veel leren. Ik gebruikte de G2 ook voor FX en compressie kan ik me herinneren.Wat hebben jullie toen met die Nord Modulars gedaan? Hoe hebben jullie ze gebruikt?
Ik heb de G2X jarenlang als basis live synth gebruikt. Thuis patches maken en live zonder computer gebruiken. De user interface van de G2 serie vind ik ook geniaal, je kan per patch het ding inrichten met eigen teksten bij knoppen.Wat hebben jullie toen met die Nord Modulars gedaan? Hoe hebben jullie ze gebruikt?