Epiphany of the Tree

SanderSwi

Ingeburgerd
Lid sinds
22 december 2023
Berichten
62
Locatie
Space
nieuw nummertje gemaakt!

Openbaring van de boom
Woordeloos praat hij
Over de nacht die komt
Machtig en robuust
Tot de zon hem warmt
Over leven na zijn dood
En geruchten op de wind
Over de storm die komt

 
Niet verkeerd. Je kunt het nog wel wat uitwerken tot een volwaardig nummer.
thanks! wat zou je suggereren dan? ik had geprobrobeerd er ambient pads achter te gooien of bv de regen door te laten lopen maar dit vond ik persoonlijk afleidend

ook geprobeerd het nummer langer te maken maar ik vond het juist zo kort wel sterk staan als "wijze laatste lessen" van de boom
 
Mooi hoor.
Geen idee hoe je hem 'af' zou moeten maken (als je dat wilt), maar ik had nog wel een positief coupletje erna willen horen. Meer majeur zeg maar.
En dan wat plucky (harp achtige) arpeggios erbij.
 
Door de uitgeschreven tekst dacht ik, dat er nog iets ging komen. En dat kwam niet. Dus toen heb ik 'm nog maar es aangezet. Heel erg mooi. Het hoeft niet zo ingewikkeld te zijn soms..
 
Door de uitgeschreven tekst dacht ik, dat er nog iets ging komen. En dat kwam niet. Dus toen heb ik 'm nog maar es aangezet. Heel erg mooi. Het hoeft niet zo ingewikkeld te zijn soms..
dank je!
klopt, origineel was het mijn idee om het gedicht voor te lezen tijdens de storm intro met een soort LotR intro stem... maar na wat uitproberen kwam ik tot de conclusie dat daar niet de stem voor heb :P
loop vaak langs die half dode boom op de foto waar het gedicht op geinspireerd is dus uiteindelijk vooral voor gevoel/inspiratie gebruikt
 
Back
Top