behringer pro one 100 euro !

Als n koop niet doorgaat en er volgt frustratie, komt er poos later een verse kans met n toestel in betere staat en n kei vriendelijke verkoper voor n interessante prijs. Bovendien is the chase better then the catch. Dus eigenlijk volgt er weldra een fijnere ervaring en moet je die eerste niet-verkoper dankbaar zijn 😂
nu denk je Klinskse spoort niet.(wat ik niet durf ontkennen) O ik heb dit al zo vaak meegemaakt wat ik schrijf…
 
Wat de bedoeling van de verkoper ook is, van deze advertentie zakt m'n broek niet direct af.

Terzijde: dat gebeurt echter wel bij die advertenties met (zogenaamd) 'gratis', of '0,01', of waar ondering allerlei andere merken zijn toegevoegd om je zoekopdracht bij die advertentie te doen uitkomen. Maar dat zullen we allemaal wel hebben.

Als Marktplaats nu eens wat vrachtwagens door het land laat rijden die de spullen die zogenaamd 'gratis' en voor '0,01' worden aangeboden meteen komt ophalen en tegen vervoerskosten bezorgt bij de geïnteresseerden? Dan zal het snel afgelopen zijn met deze fratsen. 8o) :okdan:
 
Als n koop niet doorgaat en er volgt frustratie, komt er poos later een verse kans met n toestel in betere staat en n kei vriendelijke verkoper voor n interessante prijs. Bovendien is the chase better then the catch. Dus eigenlijk volgt er weldra een fijnere ervaring en moet je die eerste niet-verkoper dankbaar zijn 😂
nu denk je Klinskse spoort niet.(wat ik niet durf ontkennen) O ik heb dit al zo vaak meegemaakt wat ik schrijf…
Dat klinkt bekend. Ik hoop dat het ook zo loopt met de auto die ik wil kopen: poging 1 eindigde in de overheid die de dealer zijn autohandeltje onder mijn ogen oprolt. Nu op naar de positieve tweede ervaring.8)
 
100 euro voor het recht om over envelopes te mogen klagen, niet slecht
 
Als n koop niet doorgaat en er volgt frustratie, komt er poos later een verse kans met n toestel in betere staat en n kei vriendelijke verkoper voor n interessante prijs. Bovendien is the chase better then the catch. Dus eigenlijk volgt er weldra een fijnere ervaring en moet je die eerste niet-verkoper dankbaar zijn 😂
nu denk je Klinskse spoort niet.(wat ik niet durf ontkennen) O ik heb dit al zo vaak meegemaakt wat ik schrijf…
Dit klopt gewoon helemaal, weinig mensen hebben deze door. :okdan:
 
Nicolas 2000 maakt wel een hoop drama mee via marktplaats zeg. Ik heb alleen die saaie standaard berichten, pakketjes en ophaalafspraken.
 
Ik wil me niet voorstellen tot wat voor chatdiscussies die aanpak leidt. Het is ook wel verwarrend als je vraagprijs eigenlijk je biedenvanafprijs is en je verkoopmethode eigenlijk bieden is ipv prijs. Ik bedoel, het is niet alsof MP die functies niet gewoon heeft ofzo.
Heb ik een keer meegemaakt met een ander product (een He-man figuur, die ik verzamel). Ik bood de prijs die de verkoper vroeg en kreeg vervolgens een reactie dat mijn bod véééél te laag is en werd ik uitgelachen. Vervolgens gaf ik aan dat ik precies zijn vraagprijs heb geboden en werd ik daarna voor rotte vis uitgemaakt. Heel rare tactiek vind ik dat.
 
Sommige mensen zetten hun mentale en verbale filters uit als er niet direct de dreiging van consequenties/een klap voor de bek is.
 
15 jaar op Marktplaats en nog nooit uitgescholden...?
Ik heb al veel sterke verhalen gehoord. Deze kan in het rijtje worden bijgeschreven.
 
15 jaar op Marktplaats en nog nooit uitgescholden...?
Ik heb al veel sterke verhalen gehoord. Deze kan in het rijtje worden bijgeschreven.
Ik ben nog nooit uitgescholden op Marktplaats - hoogstens dat ik eens een bericht kreeg dat mijn vraagprijzen te hoog zouden zijn en dat ie het elders goedkoper kon krijgen. Waarop ik vroeg waarom hij dan niet daar kocht maar bij mij kwam zeuren. Nooit meer iets teruggehoord :D
 
Typisch! Marktplaats zit aardig vol met ehm, begint met een r en eindigt op anddebielen... ;-)

Ik ben al minstens 20 keer voor rotte vis uitgemaakt door de jaren heen. En gebruiker UHU uit Heerlen is de nieuwste aanwinst, een terugkerende klant (laatst mocht ik voor de tweede keer een alleraardigst epistel van deze toffe peer ontvangen. Out of the blue. Topper!)
 
Maar bent u op MP al racistisch bejegend in het allereerste bericht, dus zonder dat u zelf de kans kreeg om eerst iets te zeggen wat mogelijk fout opgevat kan worden? Die ervaring kan ik alvast van mijn lijstje schrappen.
 
Nee, racistisch niet, het overige wel.
En ongevraagd advies, everyone's favourite 👍
 
Nee, racistisch niet, het overige wel.
En ongevraagd advies, everyone's favourite 👍
Haha ja lui die je vertellen waarom je iets niet niet verkopen of, nog beter, die vertellen hoe je je advertentie op moet stellen.
 
Nou, laatst er ik wel uitgescholden voor een benadeelde groep uit wo2.
 
Haha ja lui die je vertellen waarom je iets niet niet verkopen of, nog beter, die vertellen hoe je je advertentie op moet stellen.
Ik had laatst toch een jankerd. Hij ging me eerst vertellen dat ik 'zijn bod niet mocht gebruiken om bij de andere bieder een hoger bod te halen', had het over 'dat het ook wel fijn is als het hem gegund zou worden', zei met veel tekst dat ie af zou haken, maar krabbelde dan weer terug. En dit alles vergezeld van een heel jankerig taaltje, een hoop smilies en knipoogjes en de bekentenis dat ie 'slecht tegen z'n verlies kan als het om gear gaat en dat hij er niet van houdt om hoger te bieden en dan alsnog te verliezen'. En dan ging ie me nog uitgebreid vertellen hoe ik moest inpakken ook.

Uiteindelijk best wel spijt dat ik 'm niet voor €20 minder aan de andere bieder heb verkocht. Mocht de koper dit lezen: sorry kerel, maar het is tijd om op te groeien. Of je doorzaagtehniek werkt gewoon. In dat geval: gefeliciteerd.
 
De ergste die ik heb gehad was een vent die in een korte tijd heel veel gear kocht maar niet echt wist waar hij mee bezig was, en die mij wilde bellen en vervolgens 2x 45 minuten aan de lijn heeft gehangen om 100.000 vragen te stellen. Maar hij kocht het toen wel voor de vraagprijs.
 
De ergste die ik heb gehad was een vent die in een korte tijd heel veel gear kocht maar niet echt wist waar hij mee bezig was, en die mij wilde bellen en vervolgens 2x 45 minuten aan de lijn heeft gehangen om 100.000 vragen te stellen. Maar hij kocht het toen wel voor de vraagprijs.

Hahaha, goud. Aardig van je dat je het geduld kon opbrengen.
 
Back
Top