C-Klein - Sunrise

Ja bijzonder! ik vind het heel ijl klinken en wat hemels aandoen met de choir die ik altijd fijn vind om te horen. Dit keer geen comment op de audio kwaliteit want ik denk dat het zo bedoelt is en houdt het bijzonder.
 
Hoewel er best veel gebeurt en verandert mis ik wat body die het nummer stuurt, iets meer drums en een bas bijvoorbeeld nu voelt het nog een klein beetje als wachtmuziek🧐.

Waar de strijkers invallen bij de intro kan je er zo een jaren tachtig pop nummer van maken.😃
 
Ik vind het een hele prestatie als dit je lukt met slecht de Circuit! Ik snap dat je daardoor ook wat beperkt bent, maar een vleugje bass of ander laag had eea wel wat kunnen liften.
 
Mooie strings, hou ik wel van. Qua mix kan er nog wel wat verbeterd worden maar dat mag de pret niet drukken. Goed gedaan!
 
Vind je melodie wel wat hebben. Heeft iets weg van oude trance eind 90's begin 2000. Mis wel wat laag, maar aan de andere kant, de melodie en sfeer die in de track zit hindert het niet echt en geeft het ook wel weer iets extras.
 
Hola C--Klein,

Leuke track :okdan:

Ik zou het toch in wav file laten,is toch beter!

Groeten van andreos:)
 
Knap dat je dit uit 1 machientje haalt, maar het klinkt wel heel erg ingeblikt en het mid-hoog is dominant aanwezig terwijl er in het laag niets te beleven is. De melodie/akkoorden vind ik zeker wel geslaagd maar het geheel klinkt alsof het nog maar half is. Dit verdient meer aandacht en liefde!
 
Leuke track, knap gedaan op alleen Novation Circuit Rhythm.
dit dus! zonder nabewerking is body maken voor mij n raadsel. Mijn dingetjes zonder 'mastering' klonken veel meer karton dan dit!
 
Goeie track, waar ook m.i. nog mooiere dingen mee kunnen. Ik mis vooral het laag... Maar ben dan ook een 'laag liefhebber'...
 
Uhm, ben de uitslag aan het bekijken en zie je wel heel laag in de lijst staan.

Het is natuurlijk heel persoonlijk, maar naar MIJN mening is jouw track daarmee de meest ondergewaardeerde!
Ik wordt zo diep geraakt door de koortjes en de laagste klanken in jouw muziekstuk,... het is zooo mooi, verdient beter.

De enige reden dat je bij mij rond de 25e plaats zou zijn geeindigd is dat er belachelijk veel goede inzendingen waren dit jaar. Die hebben dan waarschijnlijk meer afwisseling, of mooiere geluiden, zijn complexer/dieper of.... en je kunt nu eenmaal niet 40-50 nummers in de top 10 krijgen,... maar nu sta je 50 ! (ja, 50 !!!) plaatsen te laag.
 
Lief van je Michel_B. Er waren dan ook een heleboel zeer goede tracks. Ik vind het ook gewoon leuk om jullie iets te laten horen van wat ik heb gemaakt. En één ding is opnieuw duidelijk: ik moet mijn betaalde baan maar niet opzeggen voor een carrière in de muziek. Want dat gaat 'm niet worden.:walker:
 
Back
Top