Dikste Oscillator nu te koop, liefst met sub 2 vco

Tsja het begint nu binnen te druppelen maar heb geen plek voor de Kobol en mijn on oscillator samenstelling zoektocht..
Heb het letterlijk in de kobol doos gelegd.. T.b.c.
Je probeert jezelf gewoon van het idee af te houden dat je een Go rack nodig hebt of een Rackbrute 6U.... ;)
 
Alles is binnen! Gister al even met de Double Bass en Karplus strong getest en die zijn absoluut vrienden.
De Attenulag is uiteraard ook geen uit de lucht gegrepen keus. Als je het leuk vind om te lezen dan zie je hier waarom ik deze complimentair heb gekozen


De Levels geld hetzelfde voor ivm complimentair zijn voor de osc.


diksteOSCtest.jpg
 
Hi ja ik krijg een nieuwe, ik geef het nog 1 poging want mijn ervaring staat niet opzichzelf dus als het weer stuk gaat….
West pest binnen, 2 minuten in gebruik weer stuk.. zelfde euvel. Gaat dus terug.

Die doet helaas even niet meer mee :/ balen klinkt wel echt goed zolang het duurde..
 
West pest binnen, 2 minuten in gebruik weer stuk.. zelfde euvel. Gaat dus terug.
Da's pech zeg, zou er een slechte batch tussen zitten of zo, dat kan toch bijna geen toeval zijn zou je denken.🤔
Ga je nu iets anders overwegen?
 
Ja schijnt vaker voor te komen. Zal idd hopelijk slechts om een batch gaan,. Anders komt het hard aan bij een bedrijf als al die dingen terug moeten.. ja hoop eigenlijk op een mk2 nu. Je hebt de cases gezien, persoonlijk vind ik het graphic design ook verschrikkelijk. Nu dit gebeurt is ben ik er niet zo rauwig om. De oscillator case heeft nu ik er mee rommel echt heel veel patch mogelijkheden. Daarnaast de Kobol nog. En wellicht ook aan elkaar koppelen.

Ging uiteraard wel even kijken wat ik zou kunnen aanpassen en past met wat wisseling van osc/karpus module.

Behringer 2500 serie osc 16HP
Lyra-8 fx (zit ook karpus in)
Doepfer a-126/2 osc 8hp
met een 8hp eq..
Metasonix heeft ook vco 8hp

Dus ja zal wel door modderen.

Maar karpus plus & bass doubler is echt een interessante set. En de de mixer en attenulag ook trouwens.
 
Jeetje dus die tweede is nu ook gaar?
Heb je niet toevallig een euro jack aan een 230v jack gehangen voor een extra sterk modulatie signaal?

Ik zou als ik jouw was geen West pest ding meer willen.
 
Nee heb niks geks gedaan.. alleen midi trs in de midi to cv. Main output naar m’n geluidskaart.. hoppa main out dood. Osc out en de rest wel goed.

Maar idd ik hoef geen West Pest meer. Heb Bax wel geschreven dat ik de 5 bijgeleverde nasca noodles hou (hebben ze zelf ook in assortiment) en dat mogen ze van m’n teruggave aftrekken. Ja moet wel door kunnen natuurlijk ik rekende op extra kabels 🥳
 
De uno pro-x even aan de kant.. Oscillation set + Kobol zijn nu aan de beurt. .hier alvast een audio test.
Alles gaat uiteindelijk door het kobol filter. Sine out (vooral laatste stuk demo) gaat door karplus strong en doubler.. Was eigenlijk vergeten aan te zetten.
Anyway een eerste take!

 
Oscillation sequenced door cv tools ablton.. sub out door double bass door Karplus strong naar summing mixer.
begin zonder Fx middenstuk FX en eindig weer zonder.. mp3
 
Thx, goede reviewer vind ik hem ook. Dit merk ben ik deze week pas tegengekomen maar klinkt zeer goed. Maar het liefst 16HP!! mn kistje zit vol ;)
Heb al paar biedingen lopen op mp voor iets uitbreiding .... :slotje:

Nu ik er op let.. je ziet bijna of niet vco's met -oct 1 of 2 sub. zal eens zoeken op mg.

 
Laatst gewijzigd:
Hier staan er nu ook 2 van te koop op mp .. zou precies passen voor experiment.. 90,- ps

NANO modules ONA



(Make Noise STO € 160 - Classic oscillator!) wel 8hp ook te koop nu 1 stuk op MP
 
Gezien mijn mislukte West Pest avontuur, wil ik toch even de ANTIDOTE van Dreadbox uitlichten. Dit is een zeer betaalbare module.
Hierbij wil ik toch even wat West side LPG laten horen. De module met LFO zou ook Chorus en Phaser moeten kunnen wellicht in deel 2 van de Antidote.. P.s. geen extra FX de resonantie komt uiteraard van de Karplus strong.

 
Ok even een update, tijdens het begin van deze draad wilde ik perse op het analoge pad blijven. Nu ben toch behoorlijk nieuwsgierig naar wat Haken Audio nou helemaal kan. Dus ja, dan maar de "dikste" digitale in mijn ogen/oren dan. Heb Rossum Music Mob of Emus nog overwogen maar dacht ja.. laten we maar voor het "meest" pretentieuze gaan dan hebben we dat ook weer gehad.

 
Back
Top