Dikste Oscillator nu te koop, liefst met sub 2 vco

MstrFX

Ouwe rot
Lid sinds
12 november 2009
Berichten
2.780
Beste Peeps,

Ik ben toch weer in de markt voor 1 stuks eurorack voor op m'n buro. Heb niet veel plek vandaar.
Heb hier een sequencer met 2x cv uit 2x gate uit en kan via mn geluidskaarten (DC) ook vanalles doen.
Zit te denken om de (sub) oscillator in een 4ms kastje te stoppen. En dan door wat filters gooien.

In het kort ik ben er nu 4 jaar uit kwa modular.

Wat is volgens jullie de dikste (sub) liefst 2vco Oscillator?

Zit zelf naar spul van L-1 Synthesizer te kijken.
2. ACL Multifunction Discrete VCO (heb ervaring met het merk)
3. Boomstar Studio electronics Oscillator (heb ervaring met het merk)
4. XAOC Devices Odessa (klonk goed)
 
Mac Beth...
Anyhow duuuuur, en moeilijk te krijgen.
klopt al gechecked.. 1700,- man man Heb ik ook maar bewust uit het lijstje weggelaten net als cwejman.. ga ik niet meer doen.. ACL max..
 
Ik ben heel tevreden met de TH555 thomas henry vco.
High end geen idee..... tracked wel heel goed en super lekkere FM en sync.
Is DIY maar soms te vinden voor 100 - 150 euro

 
Let op; ACL Multifunction Discrete VCO heeft gate in dus die kan je gebruiken met een sequencer maar de Odessa heeft geen gate dus zal je een aparte vca moeten kopen en nog een envelope generator als je wat meer wilt moduleren.
Maar ben met je eens dat Odessa erg goed klinkt net als Sofia van xaoc.
 
Laatst gewijzigd:
Ja klinkt zeker goed maar doe geen diy meer.. was ooit met ucapps begonnen. Alles in huis.. ik doe het gewoon niet helaas. Zelfs mn boek electronica voor dummies.. Terijl het me zo gaaf lijkt om te kunnen
 
Zou ook een semi modulair mogen zijn.. hoef ik niet zo'n duur 4ms kist te kopen
 
Er is nu veel keuze aan complex VCOs met TZFM. Mindphaser, Vortex en Morphos bijvoorbeeld.
 
Mijn twee opties - en ik heb er heel, heel veel geprobeerd - zouden zijn:

ACL Multifunction Discrete VCO
Steady State Fate Zero Point Oscillator

Dat zijn denk ik mijn favorieten. Je zou ook eens naar AJH Synths kunnen kijken.
 
Thx we zitten in zelfde straatje AJH staat idd ook op m’n check list.

Ken je dit? L-1 Synthesizer
zou vergelijkbaar met cwejman zijn destijds nooit van gekomen en maat van me had alle cwejman toch al
 
IMG_3981.jpeg
 
Dat is wel heel veel geld voor die tweedehands Dual Osc.. Als je wat van Macbeth zou willen, zou ik dan eerder een mooie tweedehands Elements kopen.

 
Back
Top