Fairytale of the Mystic Woods (ambient)

Een sprookje is van oorsprong een mondeling overgeleverd volksverhaal waarin magie vaak een rol speelt en tot de verbeelding spreekt van de lezer of luisteraar. Het begint vaak met de stereotiepe openingsformule "Er was eens..." en speelt zich af op een onbepaalde plaats in een onbepaald verleden, wat ook een bepaalde sfeer creëert......

Gebruikte hardware instrumenten:
* Akai MPC-One
* Korg Z1
* Virus Polar TI

Opname: Bitwig Studio

Ik hoop dat je het leuk vindt :-)
 
Elfjes en aliëns, volgens mij zie je ze vliegen? :D
Maarre, effe zonder gein, mooie track hoor en de mix en panning ook lekker, goede spreiding.
Muziek en clip/beeld zijn prima in harmonie met elkaar ook, mooie sfeer, heel relaxed in ieder geval vind ik.
Wat is die acoustische gitaar, welke plugin heb je gebruikt of is dat de Korg, die klinkt goed.
 
Dank je Krautrock. Super dat je 'm kunt waarderen👍👍👍

Dat is idd een gemodeleerde accoustische gitaar uit de Korg Z1 (fantastisch apparaat voor pluck- en blaasinstrumenten maar ook soundeffects en drones). Niet doorvertellen.....maar ik vind het ook nu nog een van de beste synths onder de zon al kost al dat geprogrammeer wel aardig veel tijd (parameter oerwoud). Gelukkig is er wel nog een oude editor beschikbaar die ook onder Windows 10 werkt
 
How yo Labo, deze is zo goed man, echt wel zeer mooi en zeer knap gemaakt. Ook die video. De aliens en de super-mensen op't eind deed me kippenvel krijgen.
TOP!

Gloomy
 
20230914090237925980.png

Een beetje maar... :D
 
1e waar ik aan dacht was de efteling :D

Ik ben vast n pervert maar fantaseerde n breakbeat vanaf 2min 20 a la drum&bass

die gitaar mocht nog meer crazy van me... Maar dan is tvast geen sprookje meer. Maar Prince :D
Wel genoten
 
Back
Top