Afgehandeld Actieve module blijft niet altijd geselecteerd in de navbar bovenaan

Montfrooij

Ouwe rot
Lid sinds
4 februari 2020
Berichten
4.433
Locatie
Gelderland
Misschien is het al eens gemeld, maar ik kon het niet vinden.
Een aantal modules staat niet geselecteerd in de navbar bovenaan en dan lijkt 'forum' de actieve module.

Bijvoorbeeld : MP Aanbod is geselecteerd, maar Forum div heeft de 'is selected' class.

1699441033418.png


Ik vermoed dat dat komt omdat MP-Aanbod eigenlijk een submodule is van Forum. Maar dat blijkt dan weer niet uit de menustructuur.

Geen leven of dood natuurlijk. Maar het viel me op.
 
Klopt, de marktplaats (aanbod, vraag, etc) is een subforum. Omdat het de populairste subfora zijn, zijn ze al jarenlang ook direct in het topmenu te vinden. Maar omdat het gewoon subfora zijn, volgen ze wel de interface-standaard van alle forum-items. Dat is de manier waarop Xenforo dat doet en bij mijn weten ook niet makkelijk te wijzigen.
 
Klopt, de marktplaats (aanbod, vraag, etc) is een subforum. Omdat het de populairste subfora zijn, zijn ze al jarenlang ook direct in het topmenu te vinden. Maar omdat het gewoon subfora zijn, volgen ze wel de interface-standaard van alle forum-items. Dat is de manier waarop Xenforo dat doet en bij mijn weten ook niet makkelijk te wijzigen.
Aha. Hooguit (indien mogelijk) de submodule veranderen naar een eigen module.
 
Back
Top