Walforf Largo 2

02_Largo2_oscillator_wavetables.png


Vanaf de Waldorf site:

"LARGO 2 is opnieuw ontworpen en biedt nu een schaalbare gebruikersinterface voor gebruik op moderne 5K- of FHD-laptopmonitoren en is ook volledig compatibel met bestaande geluidsbibliotheken en beschikbare geluidssets."

Tot 30 november koop je de Largo voor €99 en een upgrade vanaf Largo 1 voor €29,99. Daarna kost een volle versie €149 en de upgrade €39,99.

Voor wie niet bekend is met de Largo, een aantal specs:
  • 3 vette oscillatoren per stem (waarvan twee met sub-oscillators) met klassieke golfvormen en 68 Wavetables afkomstig van de legendarische Microwave en Wave-synthesizer, evenals Q en Blofeld. Tot 4 lagen per geluid en 4 stereo-uitgangen.
  • 3 fast LFOs syncable to MIDI Clock and note retrigger with adjustable start phase, freely drawable LFO waveform with 16 steps (LFO3).
  • 4 ultrasnelle enveloppen met selecteerbare typen en verschillende loop mode
  • De arpeggiator van Largo is een van de meest geavanceerde in zijn soort. Naast de standaardfuncties kunt u uw eigen patronen creëren met maximaal 16 stappen.
  • Hoogwaardig chorus met vier en zes fasen om weelderige pads en strings te creëren.
  • Largo 2 biedt 2 onafhankelijke multimode-filters en we hebben een verscheidenheid aan 3 formant-filtertypen toegevoegd die de frequentierespons van het menselijke stemkanaal nabootsen. Door de cutoff-parameter te gebruiken, kunt u schakelen tussen de klinkers a-e-i-o-u voor al uw favoriete koor- en stemachtige modulaties.
 
Ik wil mijn license voor Largo 1 ook wel voor een zacht prijsje van de hand toen zodat iemand voor 30eu kan updaten naar de nieuwe. Onder voorbehoud van eventuele license transfer fees of ander gedoe, ik weet niet precies hoe Waldorf daar mee omgaat.
 
Zal wel smaak zijn vind er helemaal niets aan. Zo koud metaal achtige klanken, nee niets voor mij… iemand nog intresse in een licentie voor largo 1.0 ?
Is ook smaak, al kan hij ook wel warmer klinken hoor.
 

Attachments

  • VasC Warmer.wav
    2,4 MB
Blofeld in de box maar wat een priegel synth is dit altijd geweest... weinig eigen karakter.
Patches maken op de blofeld kan priegelen zijn ja maar hij heeft wel karakter, vaak herken je 'm gemakkelijk al zal het niet 't karakter zijn wat jou aanstaat
 
Back
Top