Nieuwe electronic track

JimmyEyckmans

Ouwe rot
Lid sinds
7 juli 2020
Berichten
1.130
Locatie
Belgie
Morgen nog wel is naar luisteren, gemaakt met VST's sylenth en synthmaster en massive x
Neutron en ozone erop maar moet nog een paar keer herbeluisteren morgen

 
Mooi luchtig/vlot, disco/house nummertje.
ik t'm goed gemix hoor...
20230913204052233148.png
 
Mooi luchtig/vlot, disco/house nummertje.
ik t'm goed gemix hoor...
Bekijk bijlage 3839293
Ik heb net nog een paar aanpassingen gedaan, denk dat ik het kwa mixen gevonden heb. Ik probeer in de input level of hoe noemt dat, in ozone de twee getalletjes zo dicht mogelijk bij elkaar te houden. Je moet sewwes maar is zeggen dat het kwa mix beter is als je tijd hebt.
Als dat zou werken en de mix zou goed zijn heb ik iets beter dan mijn oren om op verder te gaan en dat is altijd beter denk ik... laat het maar weten.
 
alles klonk goed, behalve die arp/sequencer stond iets te luid. verder is ie mooi man!
Oei te luid, dacht dat ie te stil nog stond, zal er eens naar kijken en wat stiller zetten dan. Je bedoelt toch die de bass vervangt in het midden gedeelte en constant eigenlijk er is eh? Je bedoelt waarschijnlijk de bass zelve waarmee het liedje begint? Dat is zelf gespeeld wel... geen arp/seq daarmee dat ik twijfel... ahnee ik weet het al, die synth seq waarschijnlijk op het refrein
 
alles klonk goed, behalve die arp/sequencer stond iets te luid. verder is ie mooi man!
Khem er tot nu aan bezig geweest, het meterke ziet er 90% van den tijd goed uit, ik denk dat ik het hier bij ga houden als het niet al te slecht is want heb menne koptelefoon al afgezet en ben gewoon nog opt meterke aant voortgaan want krijg koppijn :P
Edit: misschien de kick wa stiller zetten dan krijg ik minder rap koppijn, hoor het net. Ga ik aanpassen.
Edit 2: kick aangepast, ga het hierbij houden denk ik.
 
Laatst gewijzigd:
Ja als ik die synth lead nog wat naar beneden zet se dan kan ik stoppen, kheb dat gedaan en nu ist meterke 95% goed dus tis goed voor mij denk ik. Zal naar jullie meningen wel kijken en morgen ofzo nog wel eens beluisteren. Nu ne dafalgan inpakken :p

Binnen 5 minuten geupload.
 
Just de pads een beetje stiller gezet, vond wel dat ze wat hard stonden. Moet ook leren meterke eerst helemaal te laten leeglopen alvoor ik terug start, dat lijkt toch verschil te geven maar kan het me inbeelden. Ben met andere track bezig maar ging hier toch nog eens naar luisteren, denk dat dit beter is. Kga er wel geraken denk ik, morgen nog is horen en zien wat het zegt.

Toch nog de lead die opt einde komt iets harder proberen te zetten.
 
Back
Top