Naps Kaasplank

Klinkt fijn, en volgens mij heerlijk om te doen..

Op welke manier horen we de Cosmos? Octaaf erboven?
Ja, de 'touch' van het ding is alles en eigenlijk het lastigst over te brengen. Het is een magisch ding. De sensoren zijn gevoelig dus de minste aanraking is al genoeg, het hout wordt warm onder je handen, het is zo anders dan keyboard of pads spelen.

De Cosmos zorgt voor de langere delay lines, dus de geluiden/scapes die je hoort in de achtergrond of als ik de sensoren niet aanraak.
 
Mooi gespeeld, dankje. Nu nog een Trappist er bij (beetje vroeg). 1600 is wel een tikkie pedis voor mij, maar als Lyra-8 bezitter begint het al te kriebelen.
 
  • Duimpje
Duimpjes: Nap
Ja, de 'touch' van het ding is alles en eigenlijk het lastigst over te brengen. Het is een magisch ding. De sensoren zijn gevoelig dus de minste aanraking is al genoeg, het hout wordt warm onder je handen, het is zo anders dan keyboard of pads spelen.
Dat werd me duidelijk toen ik aan het eind van de jam je linker middelvinger een paar keer stevig langs zo'n button zag gaan.
Dat zal in het begin ook wel wennen zijn voor je een beetje weet welke aanraking nodig is om een bepaalde sound te krijgen, het leuke is dat de kans best aanwezig is voor "happy accidents"
Lijkt me echt een apparaat voor cinematic of ambiënt tracks, goed wijntje of biertje bij de kaasplank en gaan met dat ding.
 
Back
Top