Dat experimentele is juist hetgeen me erg trekt aan de Soma instrumenten, het is écht wat anders qua sound maar vooral ook bediening en interactie. Geen vervanging of alternatief voor een meer 'traditionele' synth, maar als je de basis op orde hebt wel vreselijk leuk voor erbij. Ik vind het erg inspirerend spul, die hele visie waar je echt in verbinding staat met het instrument ipv op pads of toetsen te duwen spreekt me erg aan en levert ook hele andere resultaten op. Goedkoop is het niet, maar het is wel allemaal handgebouwd met veel aandacht voor componenten, vakmanschap en kwaliteit. Wat dat betreft krijg je wel waar voor je geld, het is echt mooi gemaakt en goed gebouwd spul (muv de Ether, da's meer een plastic prulleke).Ze geven een enorme gasbel, maar ik denk dat het te experimenteel (en prijzig) is voor mij.
Ja, ga m'n GAS even verder aanwakkerenDat experimentele is juist hetgeen me erg trekt aan de Soma instrumenten, het is écht wat anders qua sound maar vooral ook bediening en interactie. Geen vervanging of alternatief voor een meer 'traditionele' synth, maar als je de basis op orde hebt wel vreselijk leuk voor erbij. Ik vind het erg inspirerend spul, die hele visie waar je echt in verbinding staat met het instrument ipv op pads of toetsen te duwen spreekt me erg aan en levert ook hele andere resultaten op. Goedkoop is het niet, maar het is wel allemaal handgebouwd met veel aandacht voor componenten, vakmanschap en kwaliteit. Wat dat betreft krijg je wel waar voor je geld, het is echt mooi gemaakt en goed gebouwd spul (muv de Ether, da's meer een plastic prulleke).
Ja, Pulsar is voor mij een brug te ver (budgettechnisch dan).De Pulsar heeft prima midi (en CV) integratie dus die speelt wel leuk mee met de rest als je wil, de Lyra is inderdaad wel een apart eilandje met een hele eigen 'taal'.
Goed passende foto![]()
Dank!Nog effe omhoog met deze.. heul vet.
Dit, inderdaad.
Sowieso was je flink on a roll, met tracks posten.. wellicht probeersels en schetsen, maar dan wel hele goede.. al een bundeltje gemaakt? Of geen behoefte aan? Ik zou het als luisteraar wel tof vinden in elk geval.