Nap - Cosmistan [Soundscape / Ambient]

Heel mooi hoor...:okdan:

Nou nog wat soundeffecten erbij zoals meeuwen die in space vliegen
(spacemeeuwen) of krekels die van de kaart zijn...:mega::peukie:
Hoeveel sporen, 3, 4 ?
 
  • Duimpje
Duimpjes: Nap
Aangenaam!
Geeft mij een beetje een 'The City' vibe van Vangelis.
 
  • Duimpje
Duimpjes: Nap
Mooi,al had ik na éé minuut een pad sound erin gegooid in de achtergrond.
 
  • Duimpje
Duimpjes: Nap
gaaf, gelijk een top sfeer die je neer weet te zetten vanaf de eerste seconde!

die granular achtige effecten komen die uit die delay lines van de soma cosmos of heb je dat via efx fragments gedaan?
Ik heb zelf ook wel van dat soort dingen gemaakt hier waarbij ik mijn gitaar in zo'n pedal chain van guitar rig 6 gooi, dan krijg je een vergelijkbaar iets kwa sound pallet, maar ik vind met name die subtiele granular effecten in jouw track echt heel veel toevoegen.
 
  • Duimpje
Duimpjes: Nap
gaaf, gelijk een top sfeer die je neer weet te zetten vanaf de eerste seconde!

die granular achtige effecten komen die uit die delay lines van de soma cosmos of heb je dat via efx fragments gedaan?
Ik heb zelf ook wel van dat soort dingen gemaakt hier waarbij ik mijn gitaar in zo'n pedal chain van guitar rig 6 gooi, dan krijg je een vergelijkbaar iets kwa sound pallet, maar ik vind met name die subtiele granular effecten in jouw track echt heel veel toevoegen.
Ja, die granular effecten komen uit de Cosmos. Alle overige delay lines ook. Op de gitaar track zit ook nog de El Capistan. En er zit Blackhole reverb op de Cosmos ook nog.
 
Heel mooi hoor...:okdan:

Nou nog wat soundeffecten erbij zoals meeuwen die in space vliegen
(spacemeeuwen) of krekels die van de kaart zijn...:mega::peukie:
Hoeveel sporen, 3, 4 ?
4 sporen (OB-X8 + Cosmos, Chromaphone 3 + Cosmos, Matriarch + Cosmos en Gitaar + Cosmos).
 
Meditatief en relateren :okdan:. Ik kan de verwijzing naar The City wel begrijpen. Een mooi compliment.
Ondanks ik zelf meer van melodieuze houd, heb ik hier toch van genoten. Heerlijk na een hele dag stressen op het werk.

Ik kijk al uit naar de fullblown versie!

:doei:
Danny
 
  • Duimpje
Duimpjes: Nap
Mijn huidige versie is 8:30m :D

The City ken ik niet, ik zit niet zo in Vangelis (behalve de Blade Runner soundtrack en handjevol "bekende" nummers ben ik niet zo thuis in zijn oeuvre.)
 
The City ken ik niet, ik zit niet zo in Vangelis (behalve de Blade Runner soundtrack en handjevol "bekende" nummers ben ik niet zo thuis in zijn oeuvre.)

The City is naast de Blade Runner albums mijn favoriete album van Vangelis.
Qua sfeer heeft het zeker raakvlakken.

Ik ben benieuwd naar de lange versie.
 
The City is naast de Blade Runner albums mijn favoriete album van Vangelis.
Qua sfeer heeft het zeker raakvlakken.

Ik ben benieuwd naar de lange versie.
351520971_637826208377993_7700677566648514489_n.jpg
 
Back
Top