Solar Circle - Beyond Perception

Hij klink sowieso heel professioneel, goeie mix en master. Ik heb liever wat uplifting muziek, maar je hebt toch een prima resultaat neergezet.

Succes!

Gloomy
 
Bedankt heren!
Ben er blij mee. Ging niet eenvoudig deze, kwam lange tijd niet verder, maar soms moet je gewoon een tijdje wat opzij leggen en dan later weer 's opnieuw proberen.
 
Dank je andreos!

Voor deze track heb ik met name gebruikt: Novation Summit, Luftrum Lunaris 2 (Kontakt Player), Roland D-50 plugin, Baby Audio Spaced Out, Soundtoys Crystallizer.
 
Track zal verschijnen op de eerstvolgende (26e) compilatie release van het Ambient Online forum. Eerder hebben enkele andere SF leden hier ook aan meegedaan.

Mocht iemand het leuk vinden om mee te doen, inzenden kan nog:
 
tsjonge, doe ff normaal bahamut!

dit zit voor mij wel in de top league van ambient in deze stijl. De compositie, de golven kwa dynamiek in je pads, de melodielijn (zo ingetogen en emotioneel) en de mix met de nadruk op de resonante tonen. Ik vind het allemaal onvoorstelbaar goed gedaan.

Heel eerlijk, als je hier een cd van uit zou brengen zou ik hem zo kopen.

Waanzinnig goed!
:halleluja :halleluja :halleluja
 
Wow, heel erg mooi!! 🫵👊🤘🤘🤘
 
Laatst gewijzigd:
Mooie Ambient hoor...
Misschien wat effecten (heel subtiel) eraan toevoegen...
Maarre... geweldige paden zeg!

20230727073208524651.png
 
Hierbij een kortere edit van deze track, waarbij het eerste deel is weggelaten.
Ook de mix is wat verder verfijnd.
Ik stelde me zo voor dat dit de main theme kan zijn voor een space exploration game ofzoiets.
 

Attachments

  • Beyond Perception (production edit).mp3
    7 MB
Als ik volgende keer de telescoop opstel en naar de Orion nevel kijk, zal ik dit nummer opzetten om me gezelschap te houden.

Heerlijk wijds, kosmisch en sereen. :okdan: .

Je bent écht wel van veel markten thuis :halleluja ... respect!

:doei:
 
Back
Top