[Ambient] Solar Circle - Alleviate

De "golfbewegingen" kunnen iets minder, wat langzamer. ambient is "laid back" en niet gehaast. Taje it easy, take a sisi. Cheers. Je komt er wel.
 
Mooie track.

De "golfbewegingen" kunnen iets minder, wat langzamer. ambient is "laid back" en niet gehaast. Taje it easy, take a sisi. Cheers. Je komt er wel.
Dank voor de fijne reacties!
Ben het wel eens met Reva, ga ff kijken of ik de flow nog wat kan aanpassen.
Seva heeft waarschijnlijk gelijk, maar als je dit voelt, dan zou ik gewoon over de grenzen van een stijl gaan :beard:
 
Mooie geluiden en een fijn outro (dat wil bij mij nog weleens lomp zijn), wel zou ik het arrangement wat verder uitwerken.
 
Dank!
Ik ging voor een bepaalde eenvoud en dat komt terug in het arrangement.
Heb nog wel de attack tijden wat langer gemaakt zodat de flow wat smoother is geworden.
Ik laat het hierbij. De aangepaste versie staat er nu op.
 
Ja na de update ging het fout, terwijl de link gewoon hetzelfde is.
ttps://soundcloud.com/solar_circle/solar-circle-alleviate
En dan met een h ervoor lol.
 
Wat een diepe en donkere, zweverige sfeer ... breed over het stereoveld gesmeerd: super! Ik weet niet hoe de originele versie klonk, maar deze is echt wel bijzonder sfeervol :okdan:.

:doei:
 
Even geluisterd terwijl ik wat moest opzoeken met Google...de track was eigenlijk afgelopen voor ik het doorhad en dat is bij ambient denk ik wel een goed teken ;)

Ik vond het wel een mooie track! :okdan: Deed mij op een of andere manier een beetje denken aan de afsluiter van een conceptalbum.
 
Back
Top