Roland MKS-30 en/of PG-200

Status
Please reply by conversation.

Takegawa

Ouwe rot
Lid sinds
14 februari 2015
Berichten
998
Ik zoek beiden (in nette staat, graag te beoordelen aan de hand van goede foto's), maar als je een van de twee hebt zonder de ander, gewoon aanbieden hoor :)

Laat ook gelijk even weten of er voice en/of filterchips vervangen (+ merk) zijn of gerestaureerd en eventueel ander recent onderhoud.
 
Kleine toelichting en prijsindicatie:

Ik heb hier nu meerdere aanbiedingen gekregen met prijzen vele malen hoger dan verkoopprijzen op Reverb, dat lijkt me toch een gekke ontwikkeling. Ik heb een hekel aan de post en haal dus graag af, maar als mensen aan vraagprijzen op Reverb en Ebay blijven vasthangen dan koop ik toch echt liever voor verkoopprijzen (vaak de helft van de vraagprijs + BTW bon!) op Reverb zelf.

Ik heb nu een aanbieding op Reverb voor 800 dollar voor een MKS30+PG200+Nieuwe voice chips & OS uit America. Samen met importkosten en verzendkosten zit ik dan op zo'n 1100 euro.
Als iemand me hier deze set voor in eveneens nette staat voor max 1200 euro aanbiedt heeft dat m'n voorkeur, maar 1900 euro... sorry dat gat is gewoon niet realistisch.

Mocht ik vanavond niks gevonden hebben ga ik gewoon weer (helaas) via Reverb kopen ;) Het is niet anders... Mooie dag!
 
Okay deze mag dicht, gekocht voor 800 dollar (plus 140 euro shipping) op Reverb :)
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top