• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Ruilen: mijn Gele Waldorf Q Rack (V2, dus geen Nextel en voice-upgradable) tegen jouw blauwe

Prijs
1 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

Takegawa

Ouwe rot
Lid sinds
14 februari 2015
Berichten
998
Ik had een gele microQ en derhalve ook een gele Q rack. Nu ben ik overgestapt op een MicroQ 75 voice, en die is blauw. Ik hou graag een kleur-setje dus wil iemand mijn gele Q rack ruilen tegen jouw blauwe?

Om je voor te zijn:

Dit is GEEN Nextel versie, gelukkig, zoals de meeste gele Q racks, maar een meer zeldzame latere versie, welke ook upgradable is naar 32 stemmen met het moderne upgrade board, dus laatste versie Mainboard!
En geen Nextel dus! Maar zoals de blauwe; fabrieks-af gepowdercoat fris satijn geel. Ook herkenbaar aan transparant-rode dial knop ivm ondoorzichtig rood.
Deze versie had dus ook standaard de Q Phoenix stijl knoppen fabrieks-af.

Het gaat dus om deze versie:

En dus NIET om deze versie:


Hoor graag!
 
Back
Top