• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Waldorf Micro Q BLAUW!(nieuw in doos!) te Amsterdam- centrum

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Richardkingtrax

Nieuwkomer
Lid sinds
27 juni 2007
Berichten
4
Wegens te weinig gebruik, vind ik dat het recht heeft op een meer gefocusde synthist. Deze (award-) Synth is in staat om aan jouw eisen te voldoen, je mag hem uitproberen bij me. Hij draagt de naam 'Filtersynth' dus gebruik je verbeelding bij het soundkarakter (Sweeps, pads, leads etc.) Kan alles wat de 'volledige' Q-synth kan, echter met een verschil in de polyfonie, namelijk 25 stemmen. Eindeloze mogelijkheden voor de professionele muzikant, de synth heeft immers ook WAVETABLES als Oscillators. Het is de (mooiere) blauwe versie en staat bij Peter Verspuy nu voor €639,-. Deze synth is nog geen jaar oud en ik heb hem nieuw (uit de winkel) gekocht. Hij komt dan ook NIEUW IN DOOS! Het betreft niet de zwakkere Micro Q 'Light' versie!

Hier volgen de Specificaties:




25 voices, expandable up to 75 voices

16 part multi timbral

300 single programs

100 multi programs

20 drummaps

7 endless dials

16 buttons for editing

2 x 20 character display

6 analog outputs (3 stereo outs)

2 analog inputs (1 stereo in)

MIDI In/Out/Thru

color: classic blue Per Voice:




up to 5 Oscillators per voice

Pulse with Pulse Width Modulation

Sawtooth

Triangle

Sine

2 wavetables with 128 waves each and suboscillator per alt-wave

Oscillator FM

Noise generator

Ring Modulator

Mixer with Balance, each signal source (oscillator, noise, ringmod, external audio material) can be balanced individually between filter 1 and filter 2

2 Filters (serial and parallel routing switchable), different types, all including FM and distortion

Low Pass (12dB/24dB)

Band Pass (12dB/24dB)

High Pass (12dB/24dB)

Notch (12dB/24dB)

Comb Filter (positive/negative feedback)

Modulation Matrix with 16 slots, freely routable

Pre-routed Modulation destinations, sources selectable

modulation update frequency in audio range to allow the oscillators to be used as modulation sources

4 Modifiers

Arpeggiator with user pattern, including accents, timing information, swing, glide, chords and more

3 LFOs up to audio range

4 envelopes, enhanced ADSR configuration with loop and one shot function, bipolar

different trigger modes for each envelope, poly, mono, dual, unisono, manual trigger etc.

2 individual high-quality effects per single program, up to 5 effects in total in Multimode

Effect Types:

Reverb

2 x Surround Delay

Chorus

Flanger

Phaser

Distortion

Delay

5 FX

Vocoder with 25 bands

en veel meer... Op de afbeeldingen, die van de Website www.waldorfmusic.de/en komen, staan de rode knop in het midden, dit is de oudere versie, echter, deze advertentie bevat de Waldorf Micro Q synth met de Transparante (Onopvallende!) knop in het midden! Past dus wel vriendelijker tussen de al bestaande rackapparatuur van u!

Demo van wat de synth zoal kan:
1:
http://www.youtube.com/watch?v=bs1vidFldD0
2:
http://www.youtube.com/watch?v=lvdt3Gpr0Jg

Het is de BLAUWE versie, dus niet de gele, beter toch?!Matter of taste, maar goed

Wederom zeg ik dat het een nieuwstaat apparaat is, dus geen zorgen over defecten. Ik woon zelf in Amsterdam-centrum, vlakbij het Waterlooplein. Dus bij het afhalen is het makkelijk te vinden. We wachten het bieden af, maar indien u mij wil mailen voor een serieus bod, dan is dat ook een mogelijkheid.

Veel succes bij het bieden en vriendelijke muzikale groeten!

Richard Robin .
 
Bericht door een moderator:
Per opbod verkopen is niet de bedoeling - geef s.v.p. een richtprijs aan (zie ook de Marktplaats FAQ). Bedankt :)
 
Re: Waldorf Micro Q BLAUW!(nieuw in doos!) €275,- Af te halen in Amsterdam- centrum

Re: Waldorf Micro Q BLAUW!(nieuw in doos!) €275,- Af te halen in Amsterdam- centrum

Origineel geplaatst door Richardkingtrax
Wegens te weinig gebruik, vind ik dat het recht heeft op een meer gefocusde synthist. Deze (award-) Synth is in staat om aan jouw eisen te voldoen, je mag hem uitproberen bij me. Hij draagt de naam 'Filtersynth' dus gebruik je verbeelding bij het soundkarakter (Sweeps, pads, leads etc.) Kan alles wat de 'volledige' Q-synth kan, echter met een verschil in de polyfonie, namelijk 25 stemmen. Eindeloze mogelijkheden voor de professionele muzikant, de synth heeft immers ook WAVETABLES als Oscillators. Het is de (mooiere) blauwe versie en staat bij Peter Verspuy nu voor €639,-.


Mijn vraagprijs is €275,-


Deze synth is nog geen jaar oud en ik heb hem nieuw (uit de winkel) gekocht. Hij komt dan ook NIEUW IN DOOS! Het betreft niet de zwakkere Micro Q 'Light' versie!

Hier volgen de Specificaties:




25 voices, expandable up to 75 voices

16 part multi timbral

300 single programs

100 multi programs

20 drummaps

7 endless dials

16 buttons for editing

2 x 20 character display

6 analog outputs (3 stereo outs)

2 analog inputs (1 stereo in)

MIDI In/Out/Thru

color: classic blue Per Voice:




up to 5 Oscillators per voice

Pulse with Pulse Width Modulation

Sawtooth

Triangle

Sine

2 wavetables with 128 waves each and suboscillator per alt-wave

Oscillator FM

Noise generator

Ring Modulator

Mixer with Balance, each signal source (oscillator, noise, ringmod, external audio material) can be balanced individually between filter 1 and filter 2

2 Filters (serial and parallel routing switchable), different types, all including FM and distortion

Low Pass (12dB/24dB)

Band Pass (12dB/24dB)

High Pass (12dB/24dB)

Notch (12dB/24dB)

Comb Filter (positive/negative feedback)

Modulation Matrix with 16 slots, freely routable

Pre-routed Modulation destinations, sources selectable

modulation update frequency in audio range to allow the oscillators to be used as modulation sources

4 Modifiers

Arpeggiator with user pattern, including accents, timing information, swing, glide, chords and more

3 LFOs up to audio range

4 envelopes, enhanced ADSR configuration with loop and one shot function, bipolar

different trigger modes for each envelope, poly, mono, dual, unisono, manual trigger etc.

2 individual high-quality effects per single program, up to 5 effects in total in Multimode

Effect Types:

Reverb

2 x Surround Delay

Chorus

Flanger

Phaser

Distortion

Delay

5 FX

Vocoder with 25 bands

en veel meer... Op de afbeeldingen, die van de Website www.waldorfmusic.de/en komen, staan de rode knop in het midden, dit is de oudere versie, echter, deze advertentie bevat de Waldorf Micro Q synth met de Transparante (Onopvallende!) knop in het midden! Past dus wel vriendelijker tussen de al bestaande rackapparatuur van u!

Demo van wat de synth zoal kan:
1:
http://www.youtube.com/watch?v=bs1vidFldD0
2:
http://www.youtube.com/watch?v=lvdt3Gpr0Jg

Het is de BLAUWE versie, dus niet de gele, beter toch?!Matter of taste, maar goed

Wederom zeg ik dat het een nieuwstaat apparaat is, dus geen zorgen over defecten. Ik woon zelf in Amsterdam-centrum, vlakbij het Waterlooplein. Dus bij het afhalen is het makkelijk te vinden. We wachten het bieden af, maar indien u mij wil mailen voor een serieus bod, dan is dat ook een mogelijkheid.

Veel succes bij het bieden en vriendelijke muzikale groeten!

Richard Robin .
Mijn vraagprijs is €275,-
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top