• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Waldorf Q-rack 32 stemmig

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

mc_kwok

Proffessjonel Zeezoogdier
Lid sinds
8 juni 2004
Berichten
3.125
Locatie
Katwijk
=(,

De VA die me over tijd het beste is bevallen moet helaas het veld ruimen vanwege een nogal prijzige aankoop. Ik heb het over een gele Waldorf Q rack met niiet meer verkrijgbare stem uitbreiding (32 stemmig i.p.v. 16).

Wat dit beestje kan is voor de meesten wel bekend denk ik, hier voor de zekerheid wat links naar demo's:
[demo 1] [demo 2] [demo 3]

Nog even kort wat specs:
- 3 oscillatoren met o.a. wavetables (en suboscs)
- 2 filters (lp, bp, hp, notch, ppg, comb), traploos van serieel naar paralel routen
- Step sequencer
- Uitgebreide, makkelijk te editten arpeggiator
- 3 LFO's en 4 envelopes met verschillende modi
- 16 part multitimbraal en een ongekende mod-matrix (16 slots met een shedload aan sources en destinations + modifiers).
- 3 stereo outputs + spdif uit en een input voor vocoder, filter etc.
- En nog veel meer

Iedereen weet natuurlijk dat de gele net iets dikker klinkt dan de blauwe, dus dit is een buitenkans! :)

Algehele staat is uitstekend. Geen krassen, knoppen zijn perfect.

q.jpg


disp.jpg


soundset.jpg



Inclusief:
- 2 Geheugenkaartjes (bank X in de Q, waar je per stuk nog eens 100 patches kunt opslaan)
- Manual (engels)
- Verschilldende soundsets
- Alleen deze week (3-6-2006 t/m 10-6-2006) met gratis WALDORF MOK! (keuze uit 2 kleuren)

Vraagprijs voor al dit moois is 799 hollandse euro's :). Geen ruil.

Te betasten, beluisteren in het zon-overgoten Katwijk, versturen ook geen probleem (op eigen risico).

Weest snel voor ik me bedenk :okdan:
 
Expansion board is bijna verkocht.

De Q zonder dit board mag weg voor maar 595 euro :)
 
Expansion board is weg.

Ik ben eventueel ook wel geinteresseerd in een novation remote 25 of een waldorf microwave 1 v2.0.

Tevens prijsverlaging naar 570 euro!
 
Of misschien zelfs een micron... :D

Doe uw bod! :)
 
Was gereserveerd, maar hoor niets meer van geinteresseerde.

Niemand die een microkorgje en een paar knaken heeft liggen? :D
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top