• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht chip tester

Prijs
40 Euro
Conditie
Defect

matrixxx

Ouwe rot
Lid sinds
30 oktober 2001
Berichten
3.945
Te koop chiptester 8Bit Museum.

Ik heb begin dit jaar een Chiptester gebouwd maar helaas kreeg ik deze niet helemaal goed werkend omdat dat de pcb software op een onverklaarbare manier vast liep. De ene moment deed deze het een uur de andere niet eens 1 minuut. Ik had dit wel kunnen oplossen via een software programma die fouten opspoort en een nieuwe firmware er in kunnen stoppen maar helaas is dit alleen op de PC beschikbaar. (Mac user) I heb een nieuwe PCB pre programmed besteld en deze afgelopen week inklaar gezet wat wel succesvol is afgerond. Misschien dat iemand anders het wil afmaken. Technisch niet een moeilijk project om te solderen maar enig verstand met programmeren (Atmega 2560 chip) is wel vereist.

Deels is de PCB al gesoldeerd en ik heb er ook onderdelen van afgehaald waarvan ik vermoede dat deze niet helemaal goed werkte. De Atmega is pre programmed dus de software zit er al in. Rest deel van de onderdelen zal je zelf moeten regelen. Documentatie krijg je van mij er bij via een dropbox link.

Nieuwprijs van deze PCB is 64 euro ex verzenden. Je krijgt er ook nog een nieuwe extra Power PCB bij van 7 euro. Alles bij elkaar mag voor 40 euro weg.

heb je vragen laat het weten.

verzendkosten zijn voor de koper, ophalen mag natuurlijk ook
 

Attachments

  • 2023-06-01 11.59.57.jpg
    2023-06-01 11.59.57.jpg
    264 KB · Bekeken: 87
  • 2023-06-01 12.00.05.jpg
    2023-06-01 12.00.05.jpg
    203,7 KB · Bekeken: 75
  • 2023-06-01 12.00.53.jpg
    2023-06-01 12.00.53.jpg
    112,4 KB · Bekeken: 77
Back
Top