Aluminium Zijkanten Jupiter 6

Status
Please reply by conversation.

Vic

Soldeerprofeet
Lid sinds
30 januari 2008
Berichten
3.700
Locatie
Belgische Kust
Iemand nog een setje originele zijkanten liggen voor een Roland Jupiter 6
Ik heb nu Houten zijkanten erop zitten, is wel mooi maar heb het liever "Original".
Krassen, gebruikersschade maakt niet uit, is juist mooi.

Groetjes,
Vic
 
Die op Ebay komt op 350 incl verzending, btw import
Voor de verkeerde dikte is dat erover.
Thnx voor de tip.
 
Het anodiseren is wel een vrij prijzige handeling.. vooral in dit soort oplages.

@Vic Hoe kom jij op 350?? Die panels zijn 190, shipping 40, dat is 230. Dan reken je op meer dan 50% voor btw en invoerrechten?? Ik ben blij dat ik in Nederland woon.. :)
 
Laatst gewijzigd:
Wel als iemand nieuwe mooie wil, ik neem je oude met podium-rash over.
 
Aluminium is echt rotmateriaal.. zit zo 'n kras of 'n veeg op.. Als dit toch niet boeit.. gewoon (laten) namaken en niet laten anodiseren.. het polijsten (structuur in de JP sidepanels) doe je eenvoudig met een hele fijne korrel schuurpapier op 'n bandschuurmachine..
Persoonlijk denk ik dat niemand zijn JP6 gaat voorzien van nieuwe, niet originele zijkanten.. :bekdicht:
 
Ik kan ze wel zelf maken of het zo laten
IMG-20230531-WA0030.jpg
 
Persoonlijk vind ik de combinatie van hout met (zwart) metaal het mooiste ... is natuurlijk een kwestie van smaak
 
  • Duimpje
Duimpjes: Vic
@ Vic.. zelf grijs maken?? Spuitbus?
Ik vind het heel mooi soms, houten zijkantjes.. maar idd als het metaal niet zwart is vloekt het 'n beetje..

De Teisco SX400 en 110F vind ik ook mooi..

teisco-sx-400-929.jpg
 
Ik heb geen zijkanten voor je te koop, maar wanneer je overweegt ze te laten maken en het handig is dan ben je hier van harte welkom om de juiste maten van de alu ends op te meten.
Ik woon bij Middelburg, dus redelijk in de buurt en je komt geloof ik wel eens langs Goes, dus dan ben je er bijna ;)
 
  • Duimpje
Duimpjes: Vic
Status
Please reply by conversation.
Back
Top