Tierelantijn
Gibberish
Benieuwd naar je reacties!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Bedankt!ja, mooi manhou ik wel van, dit soort dingen!
Bedankt. Ik wil nog kijken naar het einde. Misschien te veel?Bijzondere klank zit er in, beetje ongrijpbaar maar wel leuk. En aan het einde elctroznische dixieland, lekker allemaal door elkaar heen soleren ja![]()
Cool!Psychedelisch patchwork. Lekkere drukke sfeer![]()
Ik ga ernaar kijken. Ik heb toen het eigenlijk al klaar was nog een soort synth trompetje toegevoegd. Mss te veel.In het laatste stuk wordt het een beetje kakofonisch naar mijn smaak met al die verschillende melodietjes die een beetje willekeurig lijken te spelen. Maar verder wel een vermakelijk deuntje met een eigen stijltje.
Bedabkt Gloomy! In sommige opzichten lijkt het een beetje op wat jij maakt idd. Maar toch ook wel anders.Leuke track, zeker naar het einde toe. Doe me echt denken aan Gloomer zijn werk, kan dat?
Bedankt voor de tip! Ik denk dat ik het zo laat.Leuk! Ik vind het einde juist het vetste van de track, ik zou daar niet gaan strippen. Lekker maximaal juist, die trompet en die hoge tonen vind ik te gek.
Dank Vink, fijn dat je altijd meeluistert!melodisch zeker, maar vervreemdend zat... tiere zit er altijd in... met wat lantijn... (wat heb ik voor een dag vandaag, met dit soort flauwekul.)
lekker! erg lekker!
Zeg eerlijk - deze was je vergeten...
Leuke track man!
De low bass zo wide vind ik zelf niet zo heel mooi. Veriest een beetje z'n kracht hierdoor. De andere geluidjes (met veel reverb) zijn echt cool. Drums zouden ook iets krachtiger (meer punch) mogen. Je snare klinkt lekker. De track zelf vind ik best wel wat hebben.
Thanks! Ik ga nog een keertje naar de mix kijken idd.Nice! lijkt op 'weird scale' ook weer heel cool.