Can't remember what I was set to forget (melodische track)

In het laatste stuk wordt het een beetje kakofonisch naar mijn smaak met al die verschillende melodietjes die een beetje willekeurig lijken te spelen. Maar verder wel een vermakelijk deuntje met een eigen stijltje.
 
Bijzondere klank zit er in, beetje ongrijpbaar maar wel leuk. En aan het einde elctroznische dixieland, lekker allemaal door elkaar heen soleren ja :okdan:
 
ja, mooi man :okdan: hou ik wel van, dit soort dingen!
Bedankt!
Bijzondere klank zit er in, beetje ongrijpbaar maar wel leuk. En aan het einde elctroznische dixieland, lekker allemaal door elkaar heen soleren ja :okdan:
Bedankt. Ik wil nog kijken naar het einde. Misschien te veel?
Psychedelisch patchwork. Lekkere drukke sfeer :okdan:
Cool!
In het laatste stuk wordt het een beetje kakofonisch naar mijn smaak met al die verschillende melodietjes die een beetje willekeurig lijken te spelen. Maar verder wel een vermakelijk deuntje met een eigen stijltje.
Ik ga ernaar kijken. Ik heb toen het eigenlijk al klaar was nog een soort synth trompetje toegevoegd. Mss te veel.
 
Leuk! Ik vind het einde juist het vetste van de track, ik zou daar niet gaan strippen. Lekker maximaal juist, die trompet en die hoge tonen vind ik te gek.
 
Leuk! Ik vind het einde juist het vetste van de track, ik zou daar niet gaan strippen. Lekker maximaal juist, die trompet en die hoge tonen vind ik te gek.
Bedankt voor de tip! Ik denk dat ik het zo laat.
melodisch zeker, maar vervreemdend zat... tiere zit er altijd in... met wat lantijn... (wat heb ik voor een dag vandaag, met dit soort flauwekul.)

lekker! erg lekker!
Dank Vink, fijn dat je altijd meeluistert!
 
Leuke track. Misschien zou het gebruik van Soothe 2 op de mid en hoge geluiden een verbetering geven, hoewel deze niet storend genoeg klinken.
 
De low bass zo wide vind ik zelf niet zo heel mooi. Veriest een beetje z'n kracht hierdoor. De andere geluidjes (met veel reverb) zijn echt cool. Drums zouden ook iets krachtiger (meer punch) mogen. Je snare klinkt lekker. De track zelf vind ik best wel wat hebben.
 
Zeg eerlijk - deze was je vergeten... ;)

Leuke track man!
De low bass zo wide vind ik zelf niet zo heel mooi. Veriest een beetje z'n kracht hierdoor. De andere geluidjes (met veel reverb) zijn echt cool. Drums zouden ook iets krachtiger (meer punch) mogen. Je snare klinkt lekker. De track zelf vind ik best wel wat hebben.
Nice! lijkt op 'weird scale' ook weer heel cool.
Thanks! Ik ga nog een keertje naar de mix kijken idd.
 
Back
Top