Audio Damage Enso

musicheaven

Ouwe rot
Lid sinds
4 december 2008
Berichten
3.794
Weet niet of hier al een draadje over is?
lijkt me een leuke vst, maar wat ik me afvraag: hoe neem je dan uiteindelijk het resultaat (van het loopen) op?
heb je daar dan een tweede pc of een tweede daw voor nodig of mis ik iets?

 
hoe neem je dan uiteindelijk het resultaat (van het loopen) op?

op de pagina van Enso;

Buffer Save
Enso can save its buffer contents as a WAV file.


en als je een geluidskaart hebt met loopback..... kan dat ook...

ik weet, want ken deze plugin niet, of Buffer Save doet wat je wil.
 
lijkt me een leuke vst, maar wat ik me afvraag: hoe neem je dan uiteindelijk het resultaat (van het loopen) op?


In Cubase (Pro): track output routen naar een group track en group track als input instellen voor een tweede audio track
In eender welke DAW: gebruik een VST insert die audio kan opnemen, zoals bvb. Image Line Edison (er zijn alternatieven, maar ik heb niet direct een lijstje).
 
een programma dat konstant alles opneemt.... (in een loop van 30 minuten)... ook midi (op windows nog met problemen, maar wordt aan gewerkt);

had al een draadje erover, maar zet gewoon hier de link;


heeft ook een plugin versie.

een gratis alternatief;


(maar werkt geheel anders dan monkeyc... Rewind 2).

en natuurlik opnemen via de DAW, zoals @T-CM11 al aangeeft....
 
Als ik me goed herinner want ik heb 'm al 2 jaar niet gebruikt route je de audio naar een andere track en die neem je op, zo deed ik het in Ableton.
Maar ik vond het geen duidelijke layout toen weet ik nog daarom gebruk ik 'm eigenlijk niet.
 
Nee, ik heb 't een beetje gelaten voor wat het was.
Ik kocht 'm toen in een sale voor de helft en er was geen plugin die hetzelfde deed dus het leek me wel leuk, soms koop je iets wat je achteraf toch minder gebruikt dan wat je verwacht.
 
Back
Top