CollApril 2023 - Roonan & Exoterrestrial

Wow, mooie sfeer, mooie geluiden en mooie vocal. Gaaf gedaan zeg! 😊
Thanks! Die stem kwam onverwachts beschikbaar via mijn collega. De originele opname van de stem was opgenomen met de begeleiding van een Shruti (niet de synth). Dankzij AI hebben we de Shruti er weer waf kunnen strippen. Dat werkte eigenlijk belachelijk goed. De stem was helemaal clean zonder noemenswaardige artifacts.
Heel sfeervol! Wat een ruimte hebben jullie weten te creëren. De glitchy perucssie is leuk. En de vocal is heel mooi, dat geeft het geheel een extra dimensie. Het einde voelt voor mij wat gehaast/onaf. Het is in mijn beleving meer dat het ophoudt dan dat het een echt einde heeft, als je snapt wat ik bedoel? Hoe dan ook, een mooi nummer met mooie geluiden en bakken aan sfeer. Goed gedaan!
Tja, we realiseerde op het laatst pas dat er een tijdslimiet was. Daardoor is er behoorlijk geknipt. De originele versie was 5:33
Leuk, mooie rustige track, mooie opbouw, aziatische sfeer had voor mij niet zo gehoeven, maar heel mooi!
Dank. We hebben beide de inspiratie laten gaan waar hij heen wilde zonder vooraf bepaalde sfeer of stijl. Dit kwam er dus uit.
mooie sfeer idd!, mooie track geworden.
*D
Mooi dit! Al die verschillende percusieve geluidjes, heerlijk om naar te luisteren. En heel knap zo gemaakt.
Fijn dat iedereen het kan waarderen!
Rustgevend, chill. Heb genoten, niks op aan te merken!
Thanks!
Ja mooie sfeer. Top!
:okdan:
Vet en sfeervol, heerlijke moody track, ingetogen maar super expressief. Het meest fan ben ik denk ik nog van al die subtiele percussie. Top gedaan heren!
Thanks! De percussie heb ik er zomaar bijgepakt. Lukraak een kit gepakt en los gegaan met random pattern changes en performance effects. Dat opgenomen als audio en dat weer wat geknipt hier en daar. Zo werk ik het liefst, lekker uit de losse pols. Soms werkt dat heel goed :)
Mooie totstandkoming!
Thanks!
 
Back
Top