Something For Your Mind [House]

teeP

Stamgast
Lid sinds
25 december 2008
Berichten
463
Locatie
Fryslân
Een spoedcursus "hoe maak je een house nummer" gevolgd met dit als resultaat :). ben niet heel erg bekend met het genre maar kwam er hierdoor achter dat er zeker nog wel het een en ander te ontdekken valt. iig cheers:koffie:!!
 
Zo eentje die diep binnenkomt en dan aan toch aan de oppervlakte blijft hangen.
Maar welkom in het rijk
 
Hola TeeP.

Leuk resultaat hoor :okdan:
Net zoals bij Klinkske heb ik een probleem met het eentonige stemmetje.
Het valt mij altijd op en vind het niet muzikaal.
Je zou het kunnen transponeren klinkt het minder eentonig,
Maar het is mijn mening hoor,

Groeten van Andreos:)
 
Hmmm, nice one! Begint direct goed met de sample en piano. Clap zou een tikje zachter mogen voor mij. Bass loop vind ik tof, krijg er echt zo'n housy gevoel bij.
Thanks!! vind het mooi om te lezen dat je de bass tof vindt trouwens. moest er zelf namelijk wel even aan wennen in het begin, vond hem toen wat te druk maar zo had ik hem wel in mn hoofd.
 
Hola TeeP.

Leuk resultaat hoor :okdan:
Net zoals bij Klinkske heb ik een probleem met het eentonige stemmetje.
Het valt mij altijd op en vind het niet muzikaal.
Je zou het kunnen transponeren klinkt het minder eentonig,
Maar het is mijn mening hoor,

Groeten van Andreos:)
Dank je Andreos! transponeren heb ik ook gedaan met het stemmetje, als je goed luistert hoor je dat hij de ene keer wat hoger is dan de andere keer. zelf had ik hem 3 of 4 keer willen transponeren maar dat klonk voor geen meter met die sample, die ging dan de ene keer veel korter afspelen dan de andere keer. dus heb ik hem maar zo gelaten zoals ik hem wel mooi vond klinken :)
 
Laatst gewijzigd:
Lekkere oldschool vibe inderdaad.
Iets meer afwisseling kan het wel gebruiken en dat op kleine manier door kleine aanpassingen met bijvoorbeeld effecten. Als die door de track heen al is het maar lichtjes geautomate worden krijg je ook al meer beweging.
 
Thanks Martinez! Is een goed idee met die effecten! ga ik proberen bij de volgende, hoe maak je een housenummer, poging :)!
 
Back
Top