[tech house] Are You Ready?

Is je goed gelukt! Niet echt feedback over de mix (laptop speakers) maar alles klinkt duidelijk. Opbouw is goed, stem er bij doet het goed maar zou wel iets meer ruimte mogen krijgen (reverb/delay. Track doet voor mij aan alle verwachtingen. Word op den duur wel een beetje saai, maar dat is ok voor zo'n track, en je gooit er op tijd een omgooi in. Alles live geprogrammeerd met de 909?
 
De mix klinkt heel goed, de 909 komt heel goed uit de verf. Ik haak wel af op de stem sampletjes, maar dat is smaak.
Ja, ik dacht er ook aan, zo'n instrumentale versie, alleen was het toen wel onderdeel van die house tracks rond 90-92. Denk hierbij aan Inner City, Quazar, Cappella, Bizarre Inc., The KLF etc. etc.
 
Klinkt goed! Vocaaltje kan de track zeker gebruiken, past ook bij de vibe. Weet alleen niet of deze de meeste geschikte ervoor is. Misschien wat andere proberen of het dan beter past.
 
Een jaren '90, 909 met een 106 nummer met '80 invloeden...
Gaaf! :okdan: Dit keer geen 808...:D
 
Top! misschien een idee voor de compositie om het baslijntje in het eerste gedeelte niet volledig te laten lopen, en in het laatste gedeeltje zoals het nu is. Dan heb je op het eind meer een climax idee, nu is het wat meer van hetzelfde. Balans van de mix is hier met koptelefoon goed.
 
Back
Top