Welke audio interface gebruik je ?

Motu 24Ai input + 2x Yamaha i88x (ADAT) + 1x Behringer ADA8200 (ADAT)
 
F1F48BE5-A00A-435F-A2B9-754EAD4A1F18.jpeg

De creative externe gebruik ik bij mijn pc

E01613B5-8FBE-48C5-A102-10FE6C217212.jpeg


De Behringer gebruik ik om met mijn iPad of telefoon filmpjes met geluid te maken.
 
Thuis een ZED R-16, nog steeds erg blij mee (toch niet zoveel Auxen nodig thuis, die de ZED wel enorm mist imho).

En in de oefenruimte / studio een Motu 828 MK3 met 2X ADA 8200, deze wil ik wel een keer upgraden naar een van de nieuwere Motu A-Series met betere ADDA's eraan.
 
Ja bij de Ultralite miste ergens iets. Er ging iets verloren. Bij de 16A heb ik dat niet. Destijds had ik de Ultralite gekozen vanwege de vele inputs/outputs in een klein en betaalbaar ding, daar worden dan natuurlijk ook meer concessies gedaan.
De Ultralite heb ik ook gehad zo rond 2008-2011. Destijds waren de drivers niet OK, dus crashte de Mac regelmatig. Ook live on stage …. Daarom ben ik geswitched naar RME. Super stabiel, audio Kwaliteit is veel beter, geen crashes meer, nog steeds ondersteuning voor mijn relatief oude Fireface UFX. Onderaan de streep is het de prijs meer dan waard.
 
UFX+ via TB + 2x AI3's en een SPL Madison via MADI. Rock Solid.
Bij de laptop een simpele Tascam US2x2 via USB2 die ook prima werkt overigens.
Beide via Windows 10.

Benieuwd waar RME mee komt als opvolger. Geruchten gaan dat ze stoppen ze met TB. Dus hopen op USB2, 3 of 4 maar wel met uitstekende PCI achtige performance zoals bij de UFX+ via TB. Tja, zou welkom zijn.
 
Laatst gewijzigd:
ESI Planet 22x Danté interface:

1677056064675.png


Alle audio tussen mijn 4 PC's in de studio gaat over Danté en dit bakje is de weg van en naar de analoge buitenwereld :)
 
RME Fireface UFX voor thuis of bij meersporen opnames op locatie
RME Fireface UC voor optredens of voor een locatie opname met maar een paar sporen.
Werkt allemaal prima via USB2.
Rme gebruikt geen usb , alleen de kabel is een usb kabel maar de data is van rme zelf.
 
Sinds ik minder hardware heb en anders ben gaan produceren (minder hardware jams, meer in the box) kan ik toe met een UA Volt 2 interface. Prima ding voor weinig.
 
Back
Top