Techno nog geen naam

Mystic

Stamgast
Lid sinds
17 november 2004
Berichten
309
Hallo iedereen,

Ik ben bezig met deze techno track, wat denken jullie af of waar kan ik nog naar kijken?

 
De filtersweep op de kick rond 1:00 gaat een beetje gek. En op nog meer plekken in de track gaat de filtering op de kick erg abrupt. Meer opmerkingen heb ik niet.

De baslijn is een beetje Boris Brejcha achtig maar de rest van de track is steviger dan zijn werk. Ik vind het wel een leuke track geworden.
 
klinkt erg goed, zelfs via mijn telefoon speaker.
wellicht de kick weg rond de break van 1.55 zodat de drop beter aankomt.
 
Ik vind hem lekker hoor! Mooie geluiden allemaal, goed gemixt ook.

Hoe heb je al die fx achtige sounds gemaakt? Of komt dat van een sample bank of iets? En wat heb je gebruikt voor al die stereo effecten?
 
De filtersweep op de kick rond 1:00 gaat een beetje gek. En op nog meer plekken in de track gaat de filtering op de kick erg abrupt. Meer opmerkingen heb ik niet.

De baslijn is een beetje Boris Brejcha achtig maar de rest van de track is steviger dan zijn werk. Ik vind het wel een leuke track geworden.
Goed gehoord, doet mij ook wel aan Boris denken dit.
 
Dankje @funkaholic1972 Fx heb ik zelf gemaakt met Sylenth en noise sound korgms20 mini en stereo gebruik shaperbox en dan sommige geluiden panning gebruiken en dan naar smaak instellen..

Replika pingpong heb ik ook gebruikt.
 
Klinkt dik hoor, persoonlijk hou ik alleen niet van risers als een soort van break maar dat is persoonlijke smaak.
Deze track kan gewoon lekker gedraaid worden!
 
Vette plaat hoor. Erg mooie geluiden. Allemaal zelf gemaakt? Stereo effecten zijn ook erg goed. Ik vond alleen die stereo sound / riser rond 2 minuten iets te breed staan. Die sweep met die distortion is erg mooi, staat ook goed in de mix. Top track!
 
Thx, is alweer oud en totaal anders geworden haha ik was niet tevreden met deze track, maar ik maak alles zelf jazeker..Bedankt!

Hier staan nog meer tracks die ik uitgebracht heb
 
Back
Top