onderstroom [techno]

Inderdaad vrij zompig. Ik denk dat de track iets te langzaam is om echt op te dansen maar wellicht doet hij het goed in een koffieshop. :peukie:
 
Toffe shit! Mag van mij ook wat sneller, maar verder goeie plaat!
 
Lekker stukkie hoor... :okdan:

De titel klinkt als de Undercurrent van Spectrasonics
maar waarschijdelijk zit er geen Spectrasonics dit nummer...:D
Maar hij is lekker dansbaar, zovan, daar gáát ie weer!!:okdan::mega:
ok3333.png
 
zo! lekker he, deze slo-mo techno!

Ik snap de funk wel. Het heeft ergens iets weg van de abstract beats scene met Dabrye, Dorian Cocept, Modeselektor etc.
Doet me beetje denken aan die Dabrye remix van T. Raumschmiere - Monstertruckdriver
 
Smerig vet, wel. Lekkere track om over je eigen voeten te struikelen bij die ene festivaltent/clubavond die nog nét wat langer doorgaat.
Die laatste drop met die ride erbij is toch wel zo prettig. 👌

Overigens, niet dat er iets mis is met je voornaam, maar heb je er aan gedacht om ook alleen Stoter je artiestennaam te maken? Ik vind dat echt een goede pakkende naam en het heeft ook nog een beetje fijne schimmige connotaties (pusher).
 
Laatst gewijzigd:
@rubbah @Tierelantijn @Modus Operandi @Googol @Missing Links @Montfrooij @jando @OpenHiHats


super bedankt voor de fijne woorden, heel tof om te lezen..!!

leuk om te zien dat er wat verdeeldheid is over het tempo.. was voor ons ook een moment van grijnzen hoor, "ghehe, fuck it, we gaan 'm gewoon zo doen".. was leuk, ineens meer en daardoor een andere soort ruimte tussen de tellen..

en wat betreft de funk, ik hoorde van de week een nummer op staan en dacht "verdomd"... haha.. als je die nou eens ..






De titel klinkt als de Undercurrent van Spectrasonics
maar waarschijdelijk zit er geen Spectrasonics dit nummer...:D

ha, nee, geen Spectrasonics.. althans, dat denk ik?? hadden misschien die soundscapes geweest kunnen zijn? zal 't es vragen aan Dalon..


Doet me beetje denken aan die Dabrye remix van T. Raumschmiere - Monstertruckdriver
Deze remix kende ik nog niet. Opgezet. Skank-face. :verkoght:

Lekker man.

Thanks!



En tja..... :D :D


Overigens, niet dat er iets mis is met je voornaam, maar heb je er aan gedacht om ook alleen Stoter je artiestennaam te maken? Ik vind dat echt een goede pakkende naam en het heeft ook nog een beetje fijne schimmige connotaties (pusher).

Nou, laat ik 't zo zeggen... je bent niet de eerste die het suggereert, ghehe...

En ergens had ik zelf ook al zoiets, dat het wat strakker eruit ziet, typografisch.. en lekkerder bekt. In een paar tracks gebruik ik m'n naam al zo, maar heb nooit echt de moeite genomen (of actief die knoop doorgehakt) om er volledig op over te stappen. Ook wellicht omdat ik nog zat te twijfelen.. 57073R heeft me ook altijd wel getrokken, maar is tegelijkertijd heel onhandig en ook wat kinderachtig ofzo.. (maar dat vind ik dus al snel, van artiestennamen die ik voor mezelf bedenk, super-irritant.. vind die van anderen altijd beter...)

Dank voor jullie duwtjes in elk geval - @NorthernLightX en @e-Gloomy-nations ook! Heb snel gecheckt hoeveel gedoe het zou zijn om het aan te passen, en het lijkt mee te vallen.. wordt vervolgd, ik ga 't es bekijken..
 
Oei, @Ravon en @tragmadat ik had jullie reacties destijds gemist, wat slecht...!


:halleluja lekker hoor, dikke like!

nog bedankt! :D


Ik heb net even met sinterklaas gesproken:
Jij bent een stoute jongen!
:okdan:

Dit beantwoordt een hoop vragen, dank.





Overigens, niet dat er iets mis is met je voornaam, maar heb je er aan gedacht om ook alleen Stoter je artiestennaam te maken? Ik vind dat echt een goede pakkende naam en het heeft ook nog een beetje fijne schimmige connotaties (pusher).


+1 voor "Stoter" als artiestennaam.


Het moest even duren, maar... done.


 
Back
Top