Flitskoopjes: alle snelle deals van synths & gear

Spullen die je koopt omdát ze goedkoop zijn ga je niet gebruiken jongens. Ik zie ze tegemoet op marktplaats :)
nou.. hangt er vanaf
soms wil je wel iets maar vind je het gewoon teveel centen voor wat het is?

edit: en achteraf bekeken kan je soms wel eens heel blij zijn :) en zoniet idd op marktplaats en co lol ;)
 
Voor mij waren de Arp (TTSH) 2600 en Arturia Keystep Pro beiden dingen die al langere tijd wilde maar twijfelde.. dit was net dat zetje..

Cobalt ook naar gekeken.. tja.. heb net 'n Microfreak gekocht.. die wilde ik ook al 'n tijd en wordt steeds duurder nieuw.. nu tweedehands kunnen kopen.. grappig ding met 'n hoop weirde sounds maar na wat knoppen draaien krijg ik er ook boter zoete sounds uit.. toch is de Cobalt 8 in verhouding meer synth voor je geld.. volledig polyfoon en 8 stemmig ipv parafoon 4 stemmig..

Van alles wat ik gekocht heb de laatste tijd vind ik de Circuit het leukst en veelzijdigst voor wat het kost.. voor minder dan 150 te vinden tweedehands.. soms heb je niet veel nodig om lol te hebben idd.. :engel:

 
Laatst gewijzigd:
Spullen die je koopt omdát ze goedkoop zijn ga je niet gebruiken jongens. Ik zie ze tegemoet op marktplaats :)
Hahahaha, ik zou me er niet teveel op verheugen. Ik heb een lijstje met synths die ik wel graag wil hebben maar niet tegen iedere prijs. Ik wilde ook graag een Uno Synth Pro maar niet tegen de "going price". Ik heb 'm niet zo lang geleden opgepikt voor minder dan €400, nieuw, de keyboard versie dat is, niet de desktop. En nu een cobalt8 voor een schappelijk bedrag. Zelfde gedaan met de Microfreak, 2600's, Korg wavestate, op-six, modwave, minilogue XD... Laat mij maar schuiven.. komt goed... en nee, niets is op marktplaats verdwenen terwijl ik ze met winst zou kunnen verkopen want ik wacht echt goede aanbiedingen af...
 
Voor wie nog twijfelt over de Cobalt, firmware v2.0 is sinds een paar weken uit, en zo klinkt dat nu :

 
Wie kent deze vage toko?
Prijzen zijn verdacht laag en betaling alleen rembours of vooraf per IBAN als ik het goed lees.
Is dit een dropshipper, waar je tzt. nog met een BTW+invoerrechten factuur verrast wordt?
Heeft wel een vestigingsadres in NL, maar nog nooit eerder voorbij zien komen.
Lees graag wat de doorgewinterde koopjesjagers hiervan vinden.

Arturia KeyStep Pro Black Edition voor 316 EUR
 

Attachments

  • KSP.JPG
    KSP.JPG
    54,8 KB · Bekeken: 82
Laatst gewijzigd:
Wie kent deze vage toko?
Prijzen zijn verdacht laag en betaling alleen rembours of vooraf per IBAN als ik het goed lees.
Is dit een dropshipper, waar je tzt. nog met een BTW+invoerrechten factuur verrast wordt?
Heeft wel een vestigingsadres in NL, maar nog nooit eerder voorbij zien komen.
Lees graag wat de doorgewinterde koopjesjagers hiervan vinden.

Arturia KeyStep Pro Black Edition voor 316 EUR

ook oplichters: Futanspace wordt als "Slecht" beoordeeld met 2,3 / 5 op Trustpilot

let toch even op met zo'n dingen posten, je boost hiermee hun google score
zoek eerst zelf eens of het betrouwbaar is?
 
Wie kent deze vage toko?
Prijzen zijn verdacht laag en betaling alleen rembours of vooraf per IBAN als ik het goed lees.
Is dit een dropshipper, waar je tzt. nog met een BTW+invoerrechten factuur verrast wordt?
Heeft wel een vestigingsadres in NL, maar nog nooit eerder voorbij zien komen.
Lees graag wat de doorgewinterde koopjesjagers hiervan vinden.

Wow.. deze site lijkt 'n kopie van de malafide site die ik gisteren postte.. exact dezelfde prijs en aanbod.. alleen de vormgeving van het UI is anders.. Niet doen!!
 
Ik zou zaakjes zoals dat vermijden, het is een net pand, op drimble is wat te vinden over de holding, lijkt op zich niet een collectie oplichters, maar het ziet er ook niet uit als een muziekzaak, dus support wordt dan al snel een hoofdpijndossier.
 
To Cobalt or Not To Cobalt :erm:

Wel echt een verleidelijke prijs maar wil ook een B. Monopoly. Beide gaat niet lukken vrees ik :D
 
Ik vraag me alleen wel af of het handig is om 1 groot verzameltopic te hebben in plaats van individuele topics per deal.
Mee eens, die Barp was mooi en verdiende een apart draadje. Het is dat ik afgelopen vakantie (te)veel geïnvesteerd heb anders stond hier ook een blauwe jongen.
 
1 draadje is handiger denk ik, zeker voor een flits deal, ik krijg nu een notificatie, een nieuw topic zie ik mogelijk uren of dagen later pas.

Misschien kan er een 'flits deal alert' worden ingesteld op nieuwe topics?
 
Back
Top