Flitskoopjes: alle snelle deals van synths & gear

Okee dan.. Keystep Pro voor 219,- euro





Bekijk bijlage 3828510
Wow, bizar! Gelijk eentje besteld :) Thanks!
 
Sonovente betrouwbaar? Want bij Levering zie ik niet meteen België of Nederland?
 
Sonovente betrouwbaar? Want bij Levering zie ik niet meteen België of Nederland?
Op trustpilot ruim 9000 positieve reacties dus ik heb de gok gewaagd; SonoVente.com wordt als "Uitstekend" beoordeeld met 4,7 / 5 op Trustpilot
Al eerder werd vermeld gewoon Pay-Bas invullen en bij postcode kan bijv een foutcode gegeven worden maar gewoon doorgaan en afrekenen met paypal.

perfect voor de Blue Marvin 3 stemmig aan te sturen..
Hier Daniël Fischer met een fijne muzikale trip met de KSP en de B 2600 en een prima uitleg van wat ie allemaal doet ondertussen;
Ik kijk nu zelf deze demo weer 'ns van Daniël Fischer, die man weet echt alles uit dat ding te halen, heerlijk toch...

 
Laatst gewijzigd:
Grrrr, ik had de KeyStep Pro jeuk willen onderdrukken wegens de kleur, maar als deze er nu ook in Black is weer opnieuw jeuk :D
Ik weet niet hoe actueel die website is. Een Microfreak voor 264 is ook een beetje 'n gedateerde prijs ook zegmaar.. Nummer wat erbij staat wordt niet opgenomen.. dacht laat ik eerst even bellen voor ik geld overmaak.. :)
 
Ik weet niet hoe actueel die website is. Een Microfreak voor 264 is ook een beetje 'n gedateerde prijs.. Nummer wat erbij staat wordt niet opgenomen.. dacht laat ik eerst even bellen voor ik geld overmaak.. :)
8
Grrrr, ik had de KeyStep Pro jeuk willen onderdrukken wegens de kleur, maar als deze er nu ook in Black is weer opnieuw jeuk :D
 
Ik had de bedoeling om de keystep 37 op termijn te kopen, maar dit is toch wel een grote stap omhoog. Ben vooral blij met alle CV/Gate aansluitingen, samen met de MPC One worden dat er nu 28, lol!
 
Een keertje bij Bax een goedkopere 2600 oppikken ok,maar om dan maar aan wildvreemden geld over te maken for "to good to be true" is weer het andere uiterste.. ;)
 
Back
Top