Flitskoopjes: alle snelle deals van synths & gear

Ik weet niet hoe actueel die website is. Een Microfreak voor 264 is ook een beetje 'n gedateerde prijs ook zegmaar.. Nummer wat erbij staat wordt niet opgenomen.. dacht laat ik eerst even bellen voor ik geld overmaak.. :)
Oops, bedankt voor de waarschuwing!

'k Had hier inmiddels ook maar besloten om het gewoon bij de Black'37 te houden, ivm de dingen die deze wel kan, maar de Pro weer (/nog) niet.
 
Die winkel in Frankrijk is ok volgens mij.. Ook gewoon via PayPal betalen.. dan heb je altijd garantie op geld retour..

Nog één keer voor de duidelijkheid. Het ging om de winkel in Nederland.. met de zwarte Keystep Pro van Arturia.. die schijnt onbetrouwbaar te zijn..

:)
 
Volgens mij is het niet moeilijk, je post een link naar de aanbieding, met een korte omschrijving erbij (met prijs, om te voorkomen dat ie tussentijds wordt aangepast), en that is it. En als je zelf al denkt dat het shady is of "too good to be true", dan post je de aanbieding niet.

Risk vs Reward is iets wat je moet afwegen, 445 euro voor iets wat nu 200 euro duurder is, te koop bij een reputabele webwinkel in NL is een laag risico en aanzienlijk goedkoper. Iets wat 50 euro scheelt bij een webwinkel waar nooit iemand van heeft gehoord in het buitenland, is een hoog risico en waarschijnlijk niet verstandig.
 
Die cobalt 8 deal bij Sonovente is wel ėrg goed. Heeft iemand al een verzendbevestiging gekregen?!
 
Ik denk dat mijn prologue 16 van bij sonovente kwam. Italy. Was n demo maar prima verstuurd en goeie communicatie. Via reverb trouwens
 
Die cobalt 8 deal bij Sonovente is wel ėrg goed. Heeft iemand al een verzendbevestiging gekregen?!
Zoiets?? :)

Bonjour,

Comme suite à votre commande numéro : SW2210190397.
Nous vous confirmons par le présent mail l'expédition des produits suivants :

Colis N°: 0111675589010000NL // Envoyé par : GLSINT
--- Qté : 1 ARTKEYSTEPPRO 1/1


Vous pourrez suivre à partir de demain matin votre/vos colis à l'adresse suivante :
GLS France | Livraison et envoi de colis en France et en Europe | GLS France



Nos conseillers restent à votre entière disposition si vous souhaitez le moindre renseignement.

A très bientôt,

Cordialement,

SonoVente.com
infos@sonovente.com
01 80 38 38 38
 
Die lui bij Sonovente zullen zich wel afvragen hoe dat zit met al die bestellingen uit Nederland opeens. :D

Ik denk dat ze er geen probleem mee hebben... want wij vinden dit "belachelijk goedkoop" maar zij verdienen er nog steeds aan. Niet veel... maar toch... dozen schuiven naar Nederland? GRAAG!
Ben toch overstag gegaan voor een cobalt8 en (nog) een KeyStep Pro. Voor dat geld is het echt een no-brainer.
 
Spullen die je koopt omdát ze goedkoop zijn ga je niet gebruiken jongens. Ik zie ze tegemoet op marktplaats :)
 
Back
Top