Wie heeft de mooiste naam nickname of echte naam?

jserle

JS Jacques Serle
Lid sinds
3 mei 2003
Berichten
1.143
Locatie
Middelharnis op de Zuid-Hollandse eilanden.
Klinkske vind ik wel een van de mooiste namen.
Het klinkt als en klok. En makkelijk te onthouden.
En het is met de betrokkenen nog besproken op het Synthforum te `s Hertogen Bosch .
Daarna vind ik mijn eigen naam ook wel gunstig omdat niemand verder zo heet.
En > Jacques Serle Een beetje ijdelheid is wel gewenst.
 
Er was een manier om al de leden hun naam te zien maar ik vind m even niet. Kwestie van uit de lijst te kiezen.
Al je weet hoe vaak mensen mijn naam fout schrijven is ie niet voor iedereen zo makkelijk te onthouden :)
Ik heb al een naam in het hoofd maar wil graag gans de lijst even zien
 
Jaar na jaar beginnen meer mensen te denken dat die "2000" mijn geboortejaar wel zal zijn. In die zin hem ik mijn naam niet zo goed gekozen. (de 2000 verwijst naar de Eminent 2000 GT en is toegevoegd omdat Nicolas zonder getalletje al bezet was).
 
Ga ik toch voor @bombario De naam betekent iets, doet volop denken aan geluid, is makkelijk uit te spreken en klinkt muzikaal.
Ook erg goed: @trigg Lekker kort en k vind 't mooi bedacht dat hij 'm ook omgedraaid heeft kunnen gebruiken (Gritt) voor een andere muziekstijl.
Ook mooi: @tragmadat al weet ik niet wat 't betekent en eigenlijk zelfs niet of je 't nou nederlands of engels moet uitspreken.
 
Bombario blijft zeker een leuke.
Ik ben terug bij af en noem me na 20 jaar weer gewoon Bombario 😊 De nieuwe site is zelfs al bijna af en ik maak binnenkort een doorstart. Als iemand in Spotify zoekt op De Facto krijgt hij of zij minsten 20 resultaten. Daar ben ik wel klaar mee 😆

Zelf houd ik van korte, krachtige namen die je meteen onthoudt. Wat dat betreft vind ik @ishi een mooie. Ook omdat hij begint en eindigt met dezelfde letter, de cirkel is rond, dat idee.
 
Ik vind @stoter wel een coole... Daar kan je wel mee aankomen bij de ladeeeezz haha ;-)

whaha.. thanks.. en dan te bedenken dat 't gewoon m'n achternaam is..

Ben je toevallig Belg?

In Nederland betekent stoten vooral aantikken of, tja.. een stootje geven.. die andere betekenis lijkt 't in Vlaanderen te hebben.. ben ik achter sinds ik een Vlaamse vriendin heb :D Altijd grappen, bij de eerste voorstelrondjes... mij aanwijzen en aan haar vragen "enneh?" wink-wink.. haha.. stelletje viespeuken. (Lekker.)
 
Laatst gewijzigd:
Ik kies voor @SmartBits . Omdat de vraag 'nickname of echte naam' is, in zijn geval van de naam wat lettertjes draaien en het geeft een hele leuke nickname. Leuk als je zo'n naam hebt waarmee dat kan. :)
:D

Ik nomineer graag @Schimpie . Omdat ik bij het zien van die naam zowel moet grinniken en tegelijkertijd "gadverdamme" denk.
 
Back
Top