Instellingen Yamaha CS70

Tonyk

Ingeburgerd
Lid sinds
8 september 2019
Berichten
37
Heeft iemand informatie over de yamaha CS70

instellingen voor geluiden etc

vast bedankt
gr Tony
 

Attachments

  • 4F3A41A3-051F-4B7E-8EC5-E94BC7C2DCBA.jpeg
    4F3A41A3-051F-4B7E-8EC5-E94BC7C2DCBA.jpeg
    171,2 KB · Bekeken: 190
De originele "owners manual" is een mooi begin (zie bijlage).

Prachtige synth trouwens.. :D
 

Attachments

  • Yamaha CS-70M Owners Manual.pdf
    11,1 MB · Bekeken: 107
Inderdaad een prachtige synth! Daar zou ik altijd wel een plaatsje voor kunnen maken. :) Voor zover ik begrepen heb kwamen de 30 fabrieksgeluiden op een magneetkaart, maar kan je ze overschrijven met je eigen gemaakte geluiden. En blijkbaar waren de meeste fabrieksgeluiden toch niet echt de moeite.
 
Ik heb er nog een mooie folder van.. (en ook de hardware versie trouwens..)

 
Wat vind ik die jaren '70 synths toch mooi van design: Yamaha CS-serie (zowel de eerste als tweede serie en zowel mono- als polyfoon), Oberheims x-Voice, Roland Jup4/Promars en SH-series etc.
Afwerking met hout, knoppen, alles ruim uitgesmeerd. Veel plezier met de CS70M :okdan:

:doei:
 
Niet, want de priveberichten staan uit :) Anders zie je de knop als je op de naam klikt.

Stel je vragen anders gewoon hier in de thread, wellicht kunnen er meer over meepraten. Wat voor geluiden zoek je precies?
 
Da's dan wederzijds, want:

Bij jou (en Tonyk) werkt het niet:
gKmXCCU.png


Bij Danny werkt 't wel:
e0F2qdO.png


Als je naar https://www.synthforum.nl/account/privacy gaat kun je het instellen onder "Gebruikers mogen: Een gesprek via PB met je beginnen". Als je dat op "Alleen leden" zet werkt het voor iedereen, maar je kunt het ook filteren op "Leden die jij volgt".
 
Back
Top