• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Korg Prophecy met PHC-11 en SRC-512 uitbreidingskaarten

Prijs
450 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont lichte gebruikssporen

SmartBits

hodie mihi cras tibi
Staff member
Lid sinds
3 oktober 2010
Berichten
4.498
Locatie
Nijmegen
Mijn nieuwe studio wordt een stuk kleiner dus ik zal afscheid moeten gaan nemen van een aantal apparaten. Mijn Korg Prophecy heb ik in 1995 nieuw gekocht, 1e eigenaar dus. De outputs zijn al in de jaren '90 onder handen genomen. Die waren niet zo heel degelijk, maar dat is bij mijn exemplaar dus al gefixt. Ik heb er zelf een paar jaar terug de chips er in gezet voor het laatste OS. De originele chips heb ik ook nog, mocht je een andere versie willen draaien. Alle knoppen en toetsen doen het prima. Hij is in een rookvrije studio gebruikt.

Er zitten twee uitbreidingskaarten bij, de zeldzame PHC-11 (analog & vintage) en de SRC-512 (RAM kaart om je eigen patches op te slaan).
Alle originele user manuals zitten er bij en nog een reclamefolder.

IMG_7748.JPG


IMG_7749.JPG


IMG_7750.JPG


IMG_7751.JPG


IMG_7754.JPG


IMG_7755.JPG


IMG_7756.JPG


IMG_7758.JPG


IMG_7759.JPG
 
Prijs drop:

Prophecy los: €300,-
2 Kaarten: €100,- (de SRC-512 geeft een "battery low" aan in de Prophecy. Ik heb geen andere battery daarvoor dus kan niet garanderen dat die goed werkt. Hij heeft het in het verleden wel goed gedaan)

Samen: €375,-
 
Back
Top