• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

V77, Solina Strings, REV100, Eminent 100a en TC-377

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

MonoTron

Initiating Sequence..
Lid sinds
13 januari 2004
Berichten
6.104
Locatie
de paddestoel op m'n teen
Ik heb een nieuwe kleinere studio ruimte en dus minder plek om alles neer te zetten. Vandaar het een en ander in de verkoop tegen lage prijzen dus wees er snel bij. Geen ruil deze keer.

Yamaha REV100 - voor €50,-
In erg mooie staat met zo goed als geen rackwear.
Leuke begin 90's reverb en delay bak. Zo goed als alle parameters zijn via midi aan te sturen.
Handige lampjes bij de drie parameter pots, die aangeven wanneer je voor de preset op de originele stand staat (a la korg original value).
Klink niet als een natuurgetrouwe reverb, maar wel erg leuk en smeuïg. Klinkt een beetje als de reverbs gebruikt in Selected Ambient Works I.

Yamaha R1000 voor €15,-
In slechte staat, rackoren zijn kapot maar wel te gebruiken, pots kraken.
Erg simpele reverb bak met wel 4 presets. Na de reverb zit een 3 bands parametrische EQ die het weer een bijzondere bak maken. De EQ knoppen kraken momenteel nogal omdat ik 'm al een hele tijd niet gebruikt heb. Vandaar ook de weggeefprijs!

Sony DPS-V77 voor €400,-
In prima staat, alleen mist zoals zo vaak de jog dial. Is wel prima te gebruiken zonder.
Supervette en uitgebreide MultiFX. Heerlijk klinkende reverbs met 52bit(!) interne processing.
Wat kan ik er nog over zeggen, is een te gekke multi FX en heeft erg veel opties en is toch nog gebruiksvriendelijk. Bevat erg veel presets en ook genoeg ruimte om je eigen FX chains in op te slaan.

Sony TC-377 voor €25,-
In goede staat alleen V-snaar kapot. Vreemde eend in de DSF bijt dus we zien wat de mods ervan vinden.
De schuine van Sony, wie kent 'm niet van vroeger. Misstaat niet in een studio om als FX te gebruiken. Instant Boards of Canada geluiden als je strings erdoor opneemt en een beetje tegen de reels drukt voor een extra wobble effect. Ook leuk om met wat tape compressie en saturatie je eind mix op te nemen om te layeren.

Solina String Ensemble voor €450,-
De MKII mono versie met Ensemble on/off knop in goede staat met wat kleine plekjes in het houtwerk, zoals een kleine barst bij de
Blijft een superbak en ik ben ook ngo aan het twijfelen of ik deze wel weg moet doen. Klink zo heerlijk met een goede phaser en een tape delay...

Dynacord Eminent 100a mixer met ingebouwde tape delay DEFECT voor €50,-
In mooie staat alleen 'ie gaat opeens niet meer aan :(
Een leuke jaren 70 Dynacord mixer met ingebouwde versterker en tape delay. Heeft een tijdje opgeslagen gestaan en gaat sindsdien niet meer aan. Voorheen werkte alles, ook de lampjes en VU meter. Voor de handige klusser.
Een paar jaar geleden heb ik een video van mijn dynacord gemaakt omdat er zo weinig over was te vinden op internet:


Ook heb ik nog een gitaar stand en een plexiglas computer monitor stand. Die mogen gratis opgehaald worden!

attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php
 

Attachments

  • rack links.jpg
    rack links.jpg
    59 KB · Bekeken: 94
  • rack rechts.jpg
    rack rechts.jpg
    63,7 KB · Bekeken: 98
  • Sony TC-377.jpg
    Sony TC-377.jpg
    47,6 KB · Bekeken: 109
  • DSC_5346.jpg
    DSC_5346.jpg
    58,1 KB · Bekeken: 108
  • P4080167.jpg
    P4080167.jpg
    72,6 KB · Bekeken: 93
Last edited by a moderator:
De R1000 is gereserveerd.

Er is veel interesse in de Solina. Ik heb mijn zin niet afgemaakt in de advertentie:
Het is niet echt een barst, maar eerder een stukje van het houtwerk dat eraf is gesprongen. De beschadiging zit in het midden van de solina bij de gleuf waar de glazen plaat voor bladmuziek in moet. De vorige eigenaar heeft dit weer gerepareerd, waardoor je nu een soort barst ziet.

op deze foto's kan je het wat beter zien.

attachment.php


attachment.php
 

Attachments

  • DSC_5347.jpg
    DSC_5347.jpg
    42,1 KB · Bekeken: 104
  • DSC_5348.jpg
    DSC_5348.jpg
    45,1 KB · Bekeken: 102
Excuses voor de extra schop; maar ik krijg veel vragen over verzending.

De Solina, Dynacord en Sony wil ik liever niet verzenden, vanwege grootte en gewicht. Ik woon in Zeeland, dus dan weet je ongeveer hoe ver je zal moeten reizen.

Hier is meer info over de Dynacord: http://www.peel.dk/Dynacord/Eminent_100A.html
 
Sony DPS-V77: €365,-
Ik had wel wat meer reacties op de Sony V77 verwacht. Laat je niet afschrikken door het missen van de edit knop.
Je kan beide functies van de knop (stapsgewijs en snel draaien) nog gebruiken en ook het numpad kan gebruikt worden voor presets kiezen of editten. Had ik al gezegd dat ik van alle drie de manuals en kopie erbij heb?

Yamaha REV100: €40,-
Leuke reverb/delay bak met midi control voor 4 tientjes!

Sony TC-377: €20,-
Ik heb trouwens ook nog een hele hoop tapes voor bij de Sony! Staat wel 60's en 70's muziek op, maar nog prima te gebruiken! Die krijg je er desgewenst bij!

Solina String Ensemble: €425,
Heerlijke strings in goede staat..

Qua ruil sta ik open voor een Arturia Minibrute of een Nord Electro
Of een goed bod ;)
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top