Summer release Studiolics & Synthforum ?

BasZiePee

Stamgast
Lid sinds
17 oktober 2004
Berichten
128
Locatie
Den Haag
De vraag om tracks aan te leveren voor de summer release als opvolging van de springrelease heeft helaas te weinig tracks opgeleverd om er serieus wat mee te gaan doen en energie in te steken.
We hebben besloten om vh najaar weer een oproep te doen. wellicht zijn er dan meer mensen die na de zinderende zomer weer de studio in gedoken zijn en hun tracks willen releasen.

mooie zomer allen!
 
Balen, Bas.

Misschien was het tempo wat hoog, en mikken veel op de herfst/winter-editie.

Daarnaast.. was je vraag misschien te open? Ik kan natuurlijk niet achter de schermen kijken, maar als het alleen de open oproep was.. was dat wellicht niet genoeg.

Wat prima had gekund, was een ronde 2 voor de artiesten van de Spring-release. Maar - en misschien hadden meer mensen dit - ik kreeg de indruk dat de Summer-release toch echt wel anders moest gaan zijn, qua genre / feel / artiesten-rooster? Misschien was die indruk verkeerd, maar hij was er wel - bij mij althans.

Dezelfde gezichten in een tweede release, is natuurlijk dik prima. Dan bouw je dat netwerk op, waar je 't in je originele aankondiging over had. Hadden de mannen geen trek in een tweede ronde? Of, constructiever... van harte aanbevolen op de eerstvolgende, wat mij betreft - welk seizoen 't ook mag zijn. Met uiteraard nieuwe namen, mochten die zich aandienen. Maar niet per sé.
 
Thnx voor je positieve feedback!
We hebben zeker zin in een volgende release en we zijn bij de bestaande artiesten begonnen met vragen. Daar is zeker antwoord op gekomen, alleen niet voldoende naar onze zin. Dus op naar het hetfst - charme offensief op SF!
 
Back
Top