GAS Therapy: ga je koopverslaving te lijf :)

Wist je dat je op de Behringer Go nog een tweede kan monteren? Dit neemt praktisch geen extra ruimte in :D
:dubbel:
Ken je gedachtenlezen?
Ik was al aan het kijken naar die brackets om er 2 boven elkaar te plaatsen.
En je voetafdruk blijft even groot in oppervlakte dus da's mooi meegenomen. :D
 
Ik vind studioruimte sowieso relatief. Op dit moment heb ik een flinke zolder in gebruikt (±7x4m) maar voor mijn muziekspullen gebruik ik daar ongeveer een derde van omdat ik wil dat alles letterlijk binnen handbereik is en ergonomisch staat opgesteld. Zodra gear buiten die sweetspot terecht komt, wordt het in feite niet meer gebruikt en kan ik het beter op marktplaats zetten. Een hok vol spullen waar ik amper bij kan, voor om moet lopen of geklooi met stellages van tig verdiepingen vind ik helemaal niks. Maar ik zou nog wel voor een vierkant ipv een U-vorm kunnen gaan wellicht :D
 
Ja, heerlijk die Tiny House hype. Lekker klein gaan wonen zodat je de dingen die je graag wil doen niet meer kan.
<OT>Nou, nou, nou. Dat gaat vooral om kleiner, bewuster en zelfvoorzienend wonen. Vind ik best een mooie gedachte, dicht bij jezelf en de natuur. Als ik kijk hoeveel zooi we hier in huis hebben, waar we niets mee doen. En maar meer kopen, kopen, kopen...</OT>
 
Maar ik zou nog wel voor een vierkant ipv een U-vorm kunnen gaan wellicht :D
Ja maar hoe kom je er dan nog tussen? :?
Oh wacht, je kan natuurlijk in je plafond in de kamer eronder een gat maken en plaats je een trap en zo beland je in je vierkant. :D

Nou, nou, nou. Dat gaat vooral om kleiner, bewuster en zelfvoorzienend wonen. Vind ik best een mooie gedachte, dicht bij jezelf en de natuur. Als ik kijk hoeveel zooi we hier in huis hebben, waar we niets mee doen. En maar meer kopen, kopen, kopen...

Ik ben ook bewust kleiner gaan wonen van een eengezinswoning naar een driekamer appartement. :D

Maar zonder gekheid; het is een mooie gedachte misschien maar zo klein betekent wel afscheid nemen van een aantal zaken natuurlijk, het is maar net wat je wilt.
 
Laatst gewijzigd:
Mijn GAS wordt beperkt door 16 inputs in de mixer, beperkte ruimte en de zoektocht naar een synth die niet aangeboden wordt.
 
Ja maar hoe kom je er dan nog tussen? :?
Oh wacht, je kan natuurlijk in je plafond in de kamer eronder een gat maken en plaats je een trap en zo beland je in je vierkant. :D
Door wat ruimte over te houden om tussendoor te lopen? Overigens denk ik niet dat ik zoiets ga doen hoor. Ik vind het eigenlijk wel mooi zat zo met 4 keyboard synths en evt nog 1 op de desk voor mijn computer.
 
Koopkracht:

De kracht te laten liggen wat je niet echt nodig hebt
Zo heb ik mij beheerst bij het dumpen van de blauwe Barp 2600s door Bax. Geen dingen meer kopen alleen maar omdat ze goedkoop zijn. Zelfde verhaal voor plugins. Uiteindelijk koop je dan allemaal meuk die je toch eigenlijk nooit écht wilde hebben en waar je dan waarschijnlijk ook niet veel mee gaat doen. Bij mijn migratie naar mijn volgende computer ga ik ook al die plugins die ik op die wijze verkregen heb en niet gebruik weg doen (of niet installeren als verkopen/overdragen niet rendabel of kansrijk is).
 
Soms kan dat wel nuttig zijn inderdaad, zeker bij software waar vaak flinke aanbiedingen zijn. Aan de andere kant leef je ook maar 1 keer en wie weet hoe lang nog, dus ik wil niet teveel tijd verspillen met wachten op dingen :D
 
Hallo synthforum, ik ben Tim en ik heb G.A.S.

ik had bijna een blauw Barp gekocht.... jeetje 440 euro....
Heb me gelukkig ingehouden.
Hellaas die dag nog wel een Ensoniq Mirage gekocht.... mijn tweede....
 
Ik heb geen barp gekocht en lang genoeg gewacht tot die stringbak uit frankrijk, die de verkoper zelfs wou brengen, verkocht was.
ik ben kei goed bezig. Nog 11 maanden te gaan.
 
Ik heb vandaag mijn auto verkocht, die reed op gas.
Tevreden met het geld dat ie opbracht ging ik een patatje eten in de stad. Nu ben ik weer thuis met voor ongeveer 6500 euro aan Synths, Modular spul en allerlei kabels...
Daar begrijp ik dus helemaal niets van, ene moment is gas weg en dan is het er weer.
Echt verwarrend, ik moet dit ff verwerken met een fles wijn er bij
 
Ik heb vandaag mijn auto verkocht, die reed op gas.
Tevreden met het geld dat ie opbracht ging ik een patatje eten in de stad. Nu ben ik weer thuis met voor ongeveer 6500 euro aan Synths, Modular spul en allerlei kabels...
Daar begrijp ik dus helemaal niets van, ene moment is gas weg en dan is het er weer.
:D

Ja, het gas komt en gaat, het is net een soort virus; ik ben sinds een paar maanden van het gas af want ik kook op inductie en toch heb ik nog niet eerder in zo'n korte tijd flink wat geld uitgegeven aan modular.
Maar we zijn wel millieuvriendelijker aan het worden, daar slaap je toch weer rustig van. :okdan:
 
:D

Ja, het gas komt en gaat, het is net een soort virus; ik ben sinds een paar maanden van het gas af want ik kook op inductie en toch heb ik nog niet eerder in zo'n korte tijd flink wat geld uitgegeven aan modular.
Maar we zijn wel millieuvriendelijker aan het worden, daar slaap je toch weer rustig van. :okdan:
Het is dus een soort vieze cirkel dat gas 😂
 
Mijn GAS wordt beperkt door 16 inputs in de mixer, beperkte ruimte en de zoektocht naar een synth die niet aangeboden wordt.
8 uur na deze post: ik heb een synth gekocht en ben aan het windowshoppen voor een microfoon.

...en ik ben nog wat aan het oriënteren op een eventuele synthruil.

HELP!
 
Back
Top