Elektronica, instrumentaal, modular

Tierelantijn

Gibberish
Lid sinds
27 januari 2020
Berichten
769
Locatie
Utrecht


Nieuwe track.
- Moog Grandmother in combinatie met Ritual Eletronics Miasma, MI Rings en Instruo Wavefolder
- TR6-S, afgemixed met o.a. Soundtoys Decapicitator

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. De melodieen zijn super simpel, maar het geluid is wel interessant denk ik. Ben er zelf blij mee...
 
Ja dit heeft zeker wel wat, gave originele ideeen zitten hier in. De mix zou ik persoonlijk iets anders gedaan hebben, ik ben zeker geen expert, maar het klinkt nu wat hol, waarschijnlijk door de reverb die over alles heen lijkt te liggen. Klein ander detail, in het begin lijkt eea net wat na de tel te lopen, waardoor die wat hapert, maar niet echt storend hoor, verder top gedaan.
 
Ja dit heeft zeker wel wat, gave originele ideeen zitten hier in. De mix zou ik persoonlijk iets anders gedaan hebben, ik ben zeker geen expert, maar het klinkt nu wat hol, waarschijnlijk door de reverb die over alles heen lijkt te liggen. Klein ander detail, in het begin lijkt eea net wat na de tel te lopen, waardoor die wat hapert, maar niet echt storend hoor, verder top gedaan.
Bedankt voor je feedback, ja dat langs de tel is een quirk van mn sequencer combi met ableton. Was wel oplosbaar natuurlijk, maar ik vond het wel een soort kwetsbaar/ menselijk aspect geven aan een verder best wel lomp nr. Dat het hol klinkt hoor ik zelf maar een beetje, misschien dat ik er later wat aan doe, maar ben voor nu wel redelijk blij met de mix. Iig heb ik zelf een nieuwe mix gedaan, met alleen minimale aanpassingen, de lead in de tweede helft net iets meer ge-EQ-ed om ruimte te laten voor andere dingen.
 
Back
Top