Didier is m'n naam, noem me maar Didi

dejean

Nieuwkomer
Lid sinds
7 april 2022
Berichten
6
Locatie
Belgie
Didier is mijn naam, iedereen noemt me Didi. Ik hou me sinds 1 jaar, non stop bezig met het maken van Techno en Trance, met Reason propellerhead. Vroeger eind jaren 80 was ik dj in diverse discotheken, het moment van de doorbraak van de Housemuziek. Ik ben nu 55 en ben echter nooit gestopt met het luisteren naar Dance, Techno en Trance. Muziek is m'n leven. Ik kan zelf een live set aan van 1 uur, met m'n keyboards en pc's. Wat zoek ik hier precies? Ik heb diverse demo's gemaakt en heb geen flauw idee hoe je vandaag in 2022 een demo aan de man brengt, hoe je je demo kan laten beoordelen en hopelijk vind ik hier de juiste mensen en de juiste antwoorden. Zijn er mensen, dj's, op dit forum die bereid zijn demo's te draaien, zoja, tof! Zijn er nog mensen die Reason Propellerhead gebruiken? Graag feedback aub.
Nog 1 vraagje, waar plaats je de link met demo's? Bedankt Didi
 
Laatst gewijzigd:
Hoi Didi,
Welkom!!!
betreffende je vraag;

PS: welke discotheken in den tijd? ;)
 
Albatros, Peegie, Locxs en Eros Roeselare, de laatste was de meest beruchte in Vlaanderen op zondag gingen we 14 uur open in de middag in 1 uur tijd zat er 1500 man binnen, te GEK!!
 
Welkom! Ik denk dat het 'demo' tijdperk een beetje tot het verleden hoort. Althans, je maakt muziek en zet die online dus in die zin maak je nog wel 'demo's'. Maar dat beluisterd te krijgen is nog niet eenvoudig.
De 'netwerken' zijn wel zo'n beetje genetwerkt, daar kom je zo niet meer zo tussen tenzij je echt een uitzonderlijk talent bent.

Als je een beetje kunt draaien dan zou je bijvoorbeeld nog wel regelmatig wat leuke set kunnen maken en daar wat eigen tracks of loops in kunnen verwerken om het aan de man te krijgen. Hoe dan ook, doe wat je doet omdat je het leuk vind dat is toch het belangrijkste!
 
WTF... maak ik niet vaak mee, een naamgenoot. Mij noemen ze vaak Djidji, omdat ze m'n naam niet kunnen uitspreken. Zelf maak ik ook trance. Heb je wat materiaal? Ben wel benieuwd :)



Welkom!

Leuk, een mede Reasoner.
Benieuwd naar je tracks en hoe je muziek maakt!
Welkom!!
Welkom!

Cheers,
Exo. :mega:

Hallo, bedankt om me te verwelkomen. Ik heb enkele tracks, niet volledig af bijgevoegd.

Graag jullie mening aub, alles is welkom, negatief positief, en op welke van de 5 moet ik me baseren om verder te werken in de toekomst?

Thanks Didi
 

Attachments

  • NALIYAS TECHNO 2.mp3
    8,7 MB
  • didi-cool.mp3
    12 MB
Back
Top