Modwaev - Alter-Ego

Transistor

Insomniac
Lid sinds
3 december 2001
Berichten
715
Locatie
Op de stoep van Den Haag
Intentie is een aanslag op de zintuigen op luister-volume zodat de buren mee kunnen genieten :) Maar ook weer niet dat het onbedoeld pijn doet aan de oren. Ik heb met de recente contest zeer bruikbare feedback meegekregen op mijn inzending die ik ga verwerken nu dat deze track af(?) is. Punt is dat ik het heel graag ook hoor als er hier wat te verbeteren valt, voornamelijk op de mix.

 
het begon super interessant, maar na 5 herhalingen rond 1 minuut van dat geluidje heb ik 't wel gehad, en het blijft maar voorbij komen.
 
Intro vind ik erg goed. :okdan: . Ook genoeg variatie en creativiteit, maar na 3 minuten ben ik eigenlijk wel een beetje gaar geklopt. Als je er wat rustigers tussenin zet kan ik hem gemakkelijk helemaal hebben. Hoe zit het met jou buren eigenlijk?
 
Misschien kan je es checken wat de "mix-filosofie" is van drum 'n' bass, de Ed Rush + Optical / RAM Trilogy / Moving Shadow tech-step stuff. Die beats "poppen" en gaan laaaaggggg, is misschien waar je naar zoekt (ook al zit je zelf in een ander genre).
 
Laatst gewijzigd:
Intro vind ik erg goed. :okdan: . Ook genoeg variatie en creativiteit, maar na 3 minuten ben ik eigenlijk wel een beetje gaar geklopt. Als je er wat rustigers tussenin zet kan ik hem gemakkelijk helemaal hebben. Hoe zit het met jou buren eigenlijk?
Thanks, genoteerd. Buren vonden de kicks wat slapjes met een gebrek aan punch. :)
 
Misschien kan je es checken wat de "mix-filosofie" is van drum 'n' bass, de Ed Rush + Optical / RAM Trilogy / Moving Shadow tech-step stuff. Die beats "poppen" en gaan laaaaggggg, is misschien waar je naar zoekt (ook al zit je zelf in een ander genre).
Tof, bedankt voor de tip- die ga ik zeker checken!
 
Back
Top