Afgehandeld meer dan 2 links in de "signature"?

Ik wilde de links in mijn handtekening uitbreiden, maar kreeg het bericht dat het aantal links beperkt is tot twee. Toch zie ik leden met meer links. Rara?
ik had een handtekening, die niet onder de huidige voorwaarden aangemaakt zou kunnen worden.

ik heb deze veranderd, je kan maar zeer weinig tekst, regels gebruiken en stuitte inderdaad op de grens van 2 links.

wat meer regels, zou fijn zijn en zeker ook meerdere links.

mijn oude andtekening stamde denk ik van voor de laatste transformatie of migratie, weet dat niet.meer, maar er was dus een tijd dat je meer in je handtekening kwijt kon.
 
Omwille van de leesbaarheid van het forum willen we de omvang van sinatures beperkt houden. We zien inderdaad bij sommige leden een signature die nogal uitgebreid is en soms meer op een CV lijkt dan op een signature :). Als je wat meer over jezelf kwijt wilt, kan dat in je profiel. Daar vind je een vrij tekst veld waarin je uitgebreider over jezelf kunt vertellen. Ook zie je daar een aantal standaard velden die je kunt gebruiken om informatie over jezelf te geven.

Mocht je goede ideeën hebben voor het toevoegen van zo'n standaard veld, laat dat dan even weten.

in plaats van meerdere links in je signature te plaatsen, kun je er eventueel ook voor kiezen om een link naar je profielpagina op te nemen. Ik heb er nu tijdelijk eentje aangemaakt in mijn eigen signature.
 
Bedankt voor de uitleg. Het gaat mij niet zozeer om meer informatie over mijzelf via mijn profiel, maar ik heb 4 plekken waar ik mijn, uuh... " creativiteit" tentoonstel: mijn website, YT-kanaal, Soundcloud en Bandcamp. Ik denk dat veel leden dat ook minimaal hebben. In mijn profiel kan ik die links niet kwijt.
 
Bedankt voor de uitleg. Het gaat mij niet zozeer om meer informatie over mijzelf via mijn profiel, maar ik heb 4 plekken waar ik mijn, uuh... " creativiteit" tentoonstel: mijn website, YT-kanaal, Soundcloud en Bandcamp. Ik denk dat veel leden dat ook minimaal hebben. In mijn profiel kan ik die links niet kwijt.

Ik heb nu Bandcamp en YouTube toegevoegd. SoundCloud bestond al.

Profiel -> Account details -> Waar ben je nog meer te vinden?
 
Ik heb nu Bandcamp en YouTube toegevoegd. SoundCloud bestond al.

Profiel -> Account details -> Waar ben je nog meer te vinden?
Perfect en zeer bedankt! Ik zie dat die links onder de verzamelnaam "Contact" staan. Zou "Social Media" of "Media" o.i.d. niet beter zijn? Want al die opties (SC, BC, YT, FB, Twitter etc.) slaan op social media...
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top