• Het stemmen voor de Synthforum Contest 2021 is begonnen.
    En dat mag je hier doen.

• Welkom terug op het vernieuwde Synthforum!
    Lukt het inloggen niet meer? Voer dan een wachtwoord reset uit via Wachtwoord vergeten.
    Krijg je geen e-mail van Synthforum als je je wachtwoord probeert te resetten (bij hotmail, live of outlook accounts)?
    Lees dan deze mededeling!

Around The Planet (electronic)

Seva Randeep

Stamgast
Er zitten leuke dingen in verwerkt, maar de mix moet wel beter ;-)

Leuke track, hoor.

Jason31

Madman J
Zit een heel bijzonder drone-achtig geluidje op de achtergrond die erg fijn klinkt. Geeft ook gelijk een mooie vibe. De percussie had wat mij betreft wat beter gemogen. Maar verder is dit echt jouw kenmerkende stijl en zeker een mooie track!

Googol

Ouwe rot
leuk nummer hoor...:okdan:

De hi-hats mogen wat hoger gepitch zijn met iets meer variatie,
en de bass/snare drum mag iets zwaarder klinken.
Verder een vrolijk nummer.
oke4455.png

quifster

Gepokt en gemazeld
nice, je hebt inmiddels absoluut je eigen stijl ontwikkeld.

Het heeft iets mystieks kwa sfeer, zeker in combinatie met de beelden, mooi gedaan!

Schwarze Puppe

Ingeburgerd
Toffe stijl, rustig maar energiek. Je track roept het gevoel op dat er iets geweldigs staat te gebeuren :) daar hou ik wel van.

Kobboi

Stamgast
Ik vind de melodielijnen in deze track heel mooi, arrangementen ook. Zoals anderen reeds opgemerkt hebben, je hebt een eigen stijl ontwikkeld die herkenbaar is. Vind wel dat de drum sounds nog wat werk hebben, en dat je de geoluiden iets meer mag toewijzen aan hun eigen frequentiespectrum. De overlap stoort zeker niet, maar het nummer zou wat meer sprankelen als je de productie ietsje scherper krijgt.