Gotek in Akai S3000Xl gebouwd, wat nu?

FTWLTG

Nieuwkomer
Lid sinds
4 juni 2020
Berichten
19
Locatie
VLAARDINGEN
Hallo,

ik heb een Akai S3000XL sampler aangeschaft en wil deze met een Gotek drive gebruiken.
de sampler werkt goed,ik kan een sample opnemen en saven op een floppy..

nu heb een Gotek met 3 digit scherm gekocht en geflashed met flash floppy en ingebouwd.
als ik nu de Akai boot verschijnt er F-F wat na 3 seconden veranderd in E-34...

hier loop ik nu dus een beetje vast, wat moet er op de USB staan om hem te herkennen?

wat ik tot nu toe geprobeerd hebt is:

met een batch tool 100 floppies aangemaakt op de USB, dan krijg ik floppies van 1.44mb waar geen image op past.
usb FAT32 geformateerd en er een .akai file opgezet wat 6 drumsounds bevat, dan heb ik niet de E34 error maar in de setup van de Akai staat no disk


is er iemand die dit bekend voor komt en mij in de goede richting kan sturen om deze Gotek te gebruiken?

alvast bedankt!

Rico
 
Eens kijken of er een fb group is die je wijzer maakt? Of n forum. Hier vermoedelijk heel niche
 
Probeer eens goed te zoeken in het sampler subforum en op Gotek. Mathew heeft hierover veel info gepost. Veel info voor een andere sampler gaat vaan ook op voor meerdere samplers van dat merk. Succes.
 
ik ben er uit…
Ik schijn een Gotek te hebben die een andere nieuwere chipset heeft,ik heb hem nu geflashed met de software van de chip producent (artery) en hij word nu wel herkend.

Bedankt

Dit topic kan gesloten worden
 
Back
Top