Reason Studios lanceert vandaag hun 12e versie van de Reason Muzikale speeltuin/DAW/plugin

maxresdefault.jpg


The combined release of Reason 12 | Reason Studios

Nieuw in deze versie
  • Mimic Sampler
  • Vernieuwde Combinator
  • HD graphics
Prijs 129 voor de upgrade 399 voor het programma en 19,99 voor een abonnement. (REASON+)

 
Last edited by a moderator:
een mooi nieuw effect, een resonator bank, daar val ik sowieso voor, deze lijkt wel erg goed, gelijk gekocht, in de aanbieding;


voor manic stuff; Bundle 2 van Noise Engineering is uit, de 2e Bundle 2 eigenlik, vervanging van de oudere...


vergeet niet ook hun gratis bundel;

 
een mooi nieuw effect, een resonator bank, daar val ik sowieso voor, deze lijkt wel erg goed, gelijk gekocht, in de aanbieding;


voor manic stuff; Bundle 2 van Noise Engineering is uit, de 2e Bundle 2 eigenlik, vervanging van de oudere...


vergeet niet ook hun gratis bundel;

Gij zult geen nieuwe plugins meer kopen.
Ik negeer je bericht compleet.
 
Cool, de cpu performance werd slechter de laatste 2 updates. Hopelijk nu met Mac M1 lekker knallen op 96khz met <10ms latency!
 
Ik heb overal gekeken, maar kan je die Reason 12 Rack Plugin niet los kopen, alleen met volledige Reason 12 of met abonnement krijg je die?

en; al zie ik het nu minder... maar let er ook niet op, Reason 11, kun je 2e hands soms goedkoop skoren, zelfs de suite.
of 12, $150. b.v. zie ik nu...
 
Back
Top