IK Multimedia 25th Anniversary Group Buy - Get up to 25 products for the price of 1!

10000! We gaan nog een maand door met de Group Buy. :okdan:

Op dit moment krijg je 11 producten voor de prijs van 1.
 
Ik ben ook bijna op het punt aangekomen dat er alleen items overblijven waar ik eigenlijk niet zo'n interesse in heb. Zo erg vind ik het dus niet dat het tempo terugloopt. De items die ik bij aanvang van de Group Buy graag wilde, heb ik allang kunnen kiezen en nu kies ik vooral items met het oog op de toekomst. Compressors bijvoorbeeld. Dat is iets waar ik nooit zo'n aandacht aan besteed heb, maar vroeg of laat ga ik me daar toch in verdiepen. En ik vind het leuk om de vaak subtiele verschillen tussen FX processors (delays, bitcrushers, tape emulaties) te ontdekken, dus dan kan ik aan de diverse T-Racks compressors ook nog veel plezier beleven.

Het probleem met de op samples gebaseerde plugins (Syntronik/SampleTank/SampleTron/Miroslav) is dat ik op dit moment niet genoeg opslagruimte voor alles heb, dus vooralsnog download ik voornamelijk de sounds die ik verwacht te gaan gebruiken. Maar een extra SSD is eigenlijk onvermijdelijk. Zelfs gratis gaat je geld kosten. :D
 
Wederom wordt de Group Buy met een maand verlengd, mits...

Reach 20,000 participants by the end of September, and we'll extend the Group Buy through October.
 
Okay je betaalt enkel het duurste product toch? Dus je zit je al snel aan de 300,- toch?
 
Okay je betaalt enkel het duurste product toch? Dus je zit je al snel aan de 300,- toch?
Als je al een product met een waarde van minimaal 99,99 hebt, dan betaal je voor een crossgrade/upgrade aanzienlijk minder. Koop bijvoorbeeld een ongeregistreerd serienummer van T-Racks ONE voor ongeveer 5 euro en dan kun je MixBox voor 199,99 ipv 299,99 kopen. En dan heb je dus twee producten waarmee je deelneemt, eentje met een waarde van 99,99 en eentje met een waarde van 199,99. Qua totale waarde hetzelfde als jouw 299,99, alleen krijg je voor aanzienlijk minder geld twee keer zoveel gratis producten als wanneer je één product van 299,99 koopt.

Zijn er specifieke producten die je zou willen hebben? Ik kan je wel laten zien welke gratis producten met een waarde van 199,99 (of minder) je allemaal kan kiezen.
 
Nah, heb zat VST's. Ik probeerde meer deze actie te snappen voor IK Multimedia, en hoeveel ze opstrijken per deelnemer aan deze actie. Ik ken namelijk niet veel bedrijven die een actie hebben als '16 halen, 1 betalen'...
 
Nah, heb zat VST's. Ik probeerde meer deze actie te snappen voor IK Multimedia, en hoeveel ze opstrijken per deelnemer aan deze actie. Ik ken namelijk niet veel bedrijven die een actie hebben als '16 halen, 1 betalen'...
Dat is uiteindelijk een beetje hetzelfde als metKomplete van NI. Dat pakket zou los ook 10x zo duur zijn en dan in summersale nog -50%. Zijn uiteindelijk digitale goederen, dus de productiekosten zijn er maar 1x, los van af en toe een update
 
Dat is uiteindelijk een beetje hetzelfde als metKomplete van NI. Dat pakket zou los ook 10x zo duur zijn en dan in summersale nog -50%. Zijn uiteindelijk digitale goederen, dus de productiekosten zijn er maar 1x, los van af en toe een update

Klopt inderdaad..

Daarom zal het idee van IK Multimedia ook zijn: naarmate je meer gratis krijgt je dit gaat kiezen uit producten die je eigenlijk niet direct wilde, men gaat kiezen uit producten die toch al niet zo lekker liepen. Op die manier strijken ze toch een flink bedrag op van de vele deelnemers..
 
En na een jaar alles moet updaten of upgrade doen aan volle prijs? Ben nog steeds aan twijfelen’ zelf jheb ik ook de NI UCE gekocht tijdens hun salesdagen, en een update ervan doe ik pas om de 2 3 a jaar ofzo. Samen met Izotope en Arturia lab/fx heb ik alles goed compleet vind ik.
 
Waarom zou je over een jaar alles moeten updaten/upgraden? Ze zullen vast wel bezig zijn met de ontwikkeling van de volgende versies, maar de oude versies werken ook nog steeds. En IK staat erom bekend dat ze regelmatig met hun prijzen stunten, dus de volle prijs hoef je er zelden voor te betalen.

Als je al genoeg software hebt en deze Group Buy jou niets nieuws/anders biedt, dan is het wellicht beter om niet mee te doen.
 
Back
Top