IK Multimedia 25th Anniversary Group Buy - Get up to 25 products for the price of 1!

D16 heeft ooit ook zo een soort actie gehad met hun Silver Line plug-ins. Toen kreeg je ze uiteindelijk allemaal voor de prijs van één. Dat was een mooie deal. Overigens hebben ze daarna volgens mij nooit meer deze actie gedaan. Dus of het heel goed voor ze uitgepakt heeft, dat weet ik niet, maar wat wel zo is, is dat ze versie 2 een tijd later uitbrachten van verschillende plugins welke je kan upgraden voor een bepaald bedrag. Dus als ze veel gebruikers hebben en een groot deel kiest voor de upgrade, dan heb je ook weer direct inkomsten en hoop je dat je klanten vast houdt. Kan ik mij zo maar voorstellen.
 
Ik heb niks tegen dit soort van voordeel acties hoor. Sampletank heb ik. Hetgeen ik wel zie zitten is hun Arc monitor software, zonder micro. Daarom ik je topic blijft volgen. dus ik twijfel, wat ik er allemaal zou bij moet nemen.
;)
 
Lijkt me geen moeilijke beslissing dan. Het ligt eraan welke versie van SampleTank je hebt. Als je de MAX versie hebt voegen extra libraries weinig toe. Heb je CS of SE dan zijn er genoeg opties. Daarnaast is die ARC nu 120,99 euro inclusief btw. Wellicht heb je nog genoeg JAM points in je account staan om die er tegenaan te gooien en koop je 'm nog voor minder. En uiteindelijk krijg je straks waarschijnlijk toch 18 halen 1 betalen. Ik vind het een goede deal, zeker als je werkt met sample banks. Ze zullen goed berekend hebben wat de kosten en baten zijn en waarschijnlijk hebben ze weer aardig wat nieuwe klanten erbij, die toch voor de deal zijn gegaan. En natuurlijk komen ze straks met upgrade aanbiedingen. Heb je nu de Modo Bass SE, gaan ze je toch over de streep proberen te trekken met een upgrade aanbieding naar Modo Bass full version. Et cetera. Het verdien model moet ergens vandaan komen, haha :-)
 
Ik weet niet meer wat ik uit moet zoeken, ik heb iets van 50 gekocht en volgens mij kan ik nu ongeveer alles wat ze voor die prijs hebben erbij nemen

Opzich best leuk
 
Dan ga ik nog ff wachten...
;)
Ik ga al wel lijst maken met wat ik allemaal kan gebruiken.
 
Ik zie werkelijk geen 24 interessante plugins daar. Beetje overkill dit toch. Hebben voor de heb. Hou ik niet zo van.
Nou ja ik ben al van alles voorzien ik heb niks aan nog eens 24 plugins op mijn harde schijf waarvan ik er misschien 2 goed ga leren kennen.
Als je beginnend computermuzikant bent en nog niks hebt is dit wel een goeie deal. Heb je van alles wat in één klap.
Nou ben ik ook geen fan van die sampletank en hun andere instrumenten. Buggy en onhandig in gebruik.
Sommige compressors, EQ en reverbs zijn wel ok.
 
Ik zag dat nu een UNO Drum nu ook meedoet in de 25-for-1 actie. Ik heb voor €177 een nieuwe UNO Drum gekocht. Deze wordt tegen de adviesprijs (€249) gerekend in de actie dus kon ik 24 software producten uitzoeken met een waarde van €249 of minder. Ik heb al veel spul van IK Multimedia maar kon op deze manier mooi mijn T-Track5 en Amplitube modules maximaliseren. Dus alle 24 items zeer goed kunnen gebruiken... nu moet IK Multimedia wel een boel nieuwe software uitbrengen voordat ik weer iets heb aan eenzelfde actie :P
COMPLETELY LOADED!! Dank u wel IK Multimedia.
 
Heb gister eens wat Syntronic dingen uitgeprobeerd. Hoewel het sample based is, wel erg tevreden over de geluidskwaliteit. Ook wel wat leuke functies met die arp en fx die erin zitten
 
Back
Top