IK Multimedia 25th Anniversary Group Buy - Get up to 25 products for the price of 1!

Vandaag gaat zeker de 3000 deelnemers (3 gratis producten) gehaald worden. 8)

! Heb je nog ongebruikte serienummers van gratis IK Multimedia producten hebben, dan is deze Group Buy een mooie mogelijkheid om ze te gebruiken.
 
De 4000 is gepasseerd, dus je krijgt nu 5 producten voor de prijs van één. *D
Ik zat al wel eens naar de Mix&Master console te kijken. Die zit in zo'n Tracks pakket. Ik dacht dan kan ik daarbij wat syntronic synths en misschien een Sampletank pack nemen. Kan ik die dan gewoon inladen in de gratis versie van Sampletank/Syntronic?
 
En weer een gratis product erbij! Maw zeven producten voor de prijs van één. Met nog maar negen dagen te gaan, valt er nog zoveel te kiezen... :frons:
 
En weer een gratis product erbij! Maw zeven producten voor de prijs van één. Met nog maar negen dagen te gaan, valt er nog zoveel te kiezen... :frons:
Ja ik was een beetje huiverig omdat nodig hebben een groot woord is, maar voor 1+6 gratis doe ik toch wel mee. En dan denk ik 2x, dat mag ook las ik
 
The Group Buy is in full swing. Things are going so well that, if we reach 10,000 participants by the end of August, we'll extend the Group Buy through September!

That's another whole month to reach the 25th-anniversary goal of 25 products for the price of 1.
 
ni best gewoon wachten tot de laatste dag en dan kopen? wat met updates erna, allemaal volle prijs te betalen? daar vind ik niks van terug op hun actie.
 
Hoe eerder die 10000 binnen bereik komt, hoe beter, lijkt mij. Stel dat op de laatste dag de teller nog maar op 9000 staat doordat iedereen tot het laatste moment wacht, dan kan men wellicht het idee krijgen dat het toch niet meer haalbaar is en dat de Group Buy beëindigd zal worden. Zou jammer zijn als men daardoor afhaakt.

Zeker weten doe ik het niet, maar ik meen gelezen te hebben dat de gratis producten niet gelden voor goedkopere updates naar nieuwe versies. Maar ik maak me daar met IK Multimedia niet zo druk om, want die stunten regelmatig met flinke aanbiedingen.
 
Ik herinner mij dat deze groupbuy actie ook in eerdere jaren is geweest. Heb er een leuke deal uit. Ik vind het bijv bij syntronik jammer dat het niet echt volledige synths zijn, maar als je er dan een berg voor een prikkie hebt, maakt dat een hoop goed :p
 
Dat ze er september er dan maar bijnemen, kan je voor alle 25 gaan.
 
Dat ze er september er dan maar bijnemen, kan je voor alle 25 gaan.
Ik denk niet dat er genoeg zal zijn de laatste 2/3 dagen. Ik heb voor 60€ De syntronik 99, j60, j8, string machine, pro v, sampletank synthwave en dan nog 3 keuzes over!
 
heb wel zin in de sampletank synthwave, en ook hun ARC systeem, maar daar lees ik helaas zo geen positieve reviews over tegenover Sonarworks. dus ben aan twijfelen om er aan mee te doen.
 
de website doet bij mij moeilijk.. Zou het druk zijn en dat hij toch nog over de 10.000 gaat?
is idd zeer moeilijk om vanavond op hun site te geraken, dacht dat het aan mijn PC lag ;)
 
Back
Top